Εγώ με την Ευρώπη είμαι αλλά…

europe_day1997_elΕγώ με την Ευρώπη είμαι αλλά όχι και να μην πάει η Δούρου στην εκκλησία.
Εγώ με την Ευρώπη είμαι αλλά όχι και να μη βαφτίζει το παιδί του ο Τσίπρας.
Εγώ με την Ευρώπη είμαι αλλά όχι και να βάλει ο Τσίπρας μη ορθόδοξο όνομα στο παιδί του.
Εγώ με την Ευρώπη είμαι αλλά όχι και να συναντά ο Τσίπρας τον Πάπα.
Εγώ με την Ευρώπη είμαι αλλά όχι και να έχουν δικαιώματα οι ομοφυλόφιλοι.
Εγώ με την Ευρώπη είμαι αλλά όχι και να αποκτήσουν ιθαγένεια τα παιδιά των μεταναστών.
Εγώ με την Ευρώπη είμαι αλλά όχι και να δώσουμε άσυλο στους πρόσφυγες.
Εγώ με την Ευρώπη είμαι αλλά όχι και ψηφίζουν και όσοι δεν είναι Έλληνες το γένος.
Εγώ με την Ευρώπη είμαι αλλά οι Ευρωπαίοι είναι π@@στιδες.
Εγώ με την Ευρώπη είμαι αλλά όχι και να πάρουν άδεια οι φυλακισμένοι.
Εγώ με την Ευρώπη είμαι αλλά όχι και να πάει η Κούνεβα στην Ευρωβουλή.
Εγώ με την Ευρώπη είμαι αλλά όχι και να μάθουν τα παιδιά των μεταναστών τη γλώσσα των γονιών τους.

Ναι, εσύ με την Ευρώπη είσαι αλλά η Ευρώπη με την οποία είσαι, έχει 400 χρόνια που δεν υπάρχει.

