Ο Άδωνις, ο Θεοδωράκης, ο Βαξεβάνης κι εγώ

imagesΟ Σπυρίδων- Άδωνις Γεωργιάδης, βουλευτής της ΝΔ, γράφει ότι «θα καταθέσω αύριο ερώτηση, να μάθω αν ο Λ. Λαζόπουλος έχει στο εξωτερικό 3 εκ. ευρώ, όπως γράφτηκε». Βουλευτής είναι, μπορεί να καταθέσει όποια ερώτηση θέλει. Πέραν του ότι ξεχνά πως βασική αρχή του φιλελευθερισμού, είναι η ελεύθερη διακίνηση κεφαλαίων, εγώ τον ρώτησα, αν θα καταθέσει και κάποια ερώτηση, για να μάθει την αλήθεια για αυτό που γράφει ο τύπος, ότι δηλαδή, δυο πρόσωπα της οικογένειάς του, σχετίζονται με τη «λίστα Λαγκάρντ». Και μου απαντά: «Η λίστα Λαγκαρντ ελέγχεται από τον ΣΔΟΕ και κανεις συγγενής μου δεν είναι μέσα. Αλλά εσύ γράφεις στο Protagon και στηρίζεις αυτόν που υβρίζει τον κ. Θοδωράκη περισσοτερο απ´όλους; Εύγε!»
1- Αφού ελέγχεται (ακόμα) ας περιμένουμε το πόρισμα. Και «ελέγχεται» και «κανείς συγγενής μου δεν είναι μέσα», δεν συμφωνούν.
2- Με το «στηρίζεις αυτόν που υβρίζει τον Θεοδωράκη», εννοεί τον Κώστα Βαξεβάνη, επειδή του έβαλα λινκ με ρεπορτάζ του. Εννοεί δηλαδή πως, αφού ο Θεοδωράκης και ο Βαξεβάνης είναι «στα μαχαίρια'», εγώ, επειδή γράφω στο Protagon, δεν πρέπει να αναφέρομαι σε ρεπορτάζ του Βαξεβάνη, αφού αυτός, «υβρίζει τον Θεοδωράκη». Άρα, εφόσον το κάνω, είμαι «αχάριστος» απέναντι στον Θεοδωράκη και «εύγε» μου. Δεν βρίσκει κανείς λογική σε αυτό, αλλά ας δώσω μια εξήγηση.
Αγαπητέ Άδωνι, η ταπεινότητά μου είμαι δημοσιογράφος. Ούτε οπαδός ή μέλος κόμματος, ούτε προσωπικός οπαδός του Στ. Θεοδωράκη. Ο Θεοδωράκης, τον οποίο σέβομαι ως φίλο και συνάδελφο, με δέχθηκε στο Protagon αρχές του 2010, ως δημοσιογράφο και αρθρογράφο, όταν, φαντάζομαι, δεν είχε περάσει καν από τη σκέψη του να κάνει κόμμα. Και όταν έκανε, το 2014, ΠΟΤΕ δεν μου ζήτησε να τον στηρίξω ή να μην του κάνω κριτική, με οποιαδήποτε μορφή. Αν μου το ζητούσε, θα αντιδρούσα όπως ξέρω να κάνω. Δεν είμαι λοιπόν οπαδός του Θεοδωράκη, ούτε ψηφοφόρος του. Για το τελευταίο, έχετε μεριμνήσει και εσείς, ως κόμμα, να μην τα καταφέρω γενικά, με τις πολιτικές σας για τους μετανάστες. Που αν και είμαι 22-23 χρόνια στη χώρα – και τώρα που ζω εκτός της, εργάζομαι αλλά και πληρώνω εκεί τους φόρους μου- αρνείται να με δεχθεί ως ισότιμο πολίτη της. Δεν είμαι, όμως, ούτε συνήγορος του Θεοδωράκη. Δεν είμαι επίσης «τσιράκι» του. Είναι ικανός, φαντάζομαι, να υπερασπιστεί τον εαυτό του και δεν θα περιμένει να τον υπερασπιστώ εγώ. Που δεν σκοπεύω, κιόλας. Αλλά, πάνω απ’ όλα, όταν πρόκειται για την αλήθεια, δεν θα σταματήσω να τη ζητάω, επειδή εκείνος που την έγραψε, δεν τα πάει καλά με τον Θεοδωράκη. Αυτή η λογική είναι για νήπια αλλά δυστυχώς, εσείς που έχετε εκλεγεί και κυβερνήσει, την ασπάζεστε και πρέπει να σας το κάνω σαφές. Η έντεχνη λοιπόν προσπάθειά σας, να κλείσω το στόμα, με αφορμή δήθεν την υποχρέωση υπεράσπισης του Στ. Θεοδωράκη, δεν «πιάνει» και τόσο εύκολα σε μένα. Ενημερωτικά.

Καλές γιορτές!

