Αργύρη, με νίκησες

ff-thumb-large

Σωστά λέει ο λαός, ποτέ μην πεις ποτέ. Το βλέπω μπροστά μου. Το τελευταίο που είχα σκεφτεί, είναι η πιθανότητα να αποφασίζει (κυριολεκτικά) για μένα ο Αργύρης Ντινόπουλος. Κι όμως, έγινε αυτό που δεν ήθελα και που με προσβάλλει εις διπλούν. Η ανανέωση της «ειδικής βεβαίωσης νόμιμης διαμονής» που έχω στην Ελλάδα, και που ανανεώνεται κάθε χρόνο αυτόματα (με 150€, φυσικά), μέχρι να γίνε το δικαστήριο που θα αποφανθεί αν θα μου δώσουν κανονική άδεια παραμονής, μετά την γνωστή υπόθεση του 2012 φέτος δεν μπορεί να γίνει ακόμα διότι, όπως με ενημέρωσαν από την Περιφέρεια, αναμένεται νέα υπουργική απόφαση, για τα κριτήρια.
Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ότι πρέπει να αποφασίσει ο Ντινόπουλος, ως υπ. Εσωτερικών, ο οποίος έχει εκφραστεί ανοιχτά με ρατσιστικούς χαρακτηρισμούς για τους μετανάστες. Και λέω με προσβάλλει εις διπλούν διότι, και θα πρέπει να περιμένω, έστω για τυπικούς λόγους, μετά από 24 χρόνια παραμονής στην Ελλάδα (με το ενδιάμεσο διάστημα που ζω στη Σουηδία), να πάρω ένα απλό χαρτί Α4 που να γράφει ότι «προσωρινά είμαι νόμιμος», και αυτό το χαρτί, εξαρτάται πλέον από τον Ντινόπουλο.
Αν δεν ήθελα να έχω άλλες σχέσεις με την Ελλάδα, θα κρατούσα απλώς την άδεια παραμονής που έχω στη Σουηδία και θα το ξεχνούσα. Επειδή,όμως, δεν το έχω αποφασίσει ακόμα, θα καθίσω να υποστώ και αυτή την προσβολή.

Αργύρη, σου βγάζω το καπέλο.

