Όνειρα με διαβατήριο

*Γράφτηκε για τη FAQ

Πόσες φορές ακούσαμε τη φράση «καλό παιδί ,μωρέ αλλά είναι Αλβανός ή Πακιστανός ή Τούρκος κ.λπ.;»; Κυρίως την  ακούνε οι κοπέλες που έχουν την «ατυχία» να ακούνε την καρδιά τους και να ερωτευτούν ένα τέτοιο «καλό παιδί, αλλά ξένο». Μια τέτοια περίπτωση και αυτή που μου εκμυστηρεύτηκε η φίλη μου η Αγγελική. «Όταν μια μέρα ο Κώστας, που είχα ερωτευτεί παράφορα και πρόσφατα του το είχα εξομολογηθεί, μου ζήτησε επίμονα  να μου πει κάτι, μακριά από την παρέα μας, πήγε το μυαλό μου σε πολλά. Περίμενα τα πάντα. Εκείνος, όμως, έβγαλε από τη τσέπη του το διαβατήριο και μου το έδειξε. Το αλβανικό του διαβατήριο. Διστακτικά και «ενοχικά», σαν να είχε κάποια κρυφή  πληγή και έπρεπε να το μάθω. Μετά έμαθα ότι πράγματι αυτό ήταν μεγάλη «πληγή»! Ούτε για τον Κώστα,όμως, ούτε για μένα, αλλά όπως αποδείχτηκε, για τους γονείς μου. Δεν τους αρκούσε να είναι καλός μαζί μου και να αγαπιόμαστε. Ούτε να είναι τίμιος και σωστός επαγγελματίας. Λίγη σημασία  είχε η οικογένεια και οι καλές του σπουδές. Είχε όλα αυτά αλλά είχε και αυτό που δεν ήθελαν. Ήταν Αλβανός. Τρόμος! Και δεν μπορούσαν να χωνέψουν- όπως μου είπαν και οι δύο – πως η κόρη τους, που αυτοί «είχαν κάνει τόσα όνειρα», τα γκρεμίζει όλα για έναν …Αλβανό!  Τα όνειρα που οι γονείς μου είχαν «φτιάξει»  για μένα, δυστυχώς για αυτούς, δεν έμοιαζαν με τα δικά μου. Τα δικά τους όνειρα είχαν  εθνικότητα. Είχαν καλό αυτοκίνητο και κολέγιο , είχαν μεζονέτα και κοινωνικό κύκλο. Τα δικά τους όνειρα για μένα δεν έμοιαζαν σε τίποτα με το δικό μου όνειρο. Το δικό μου όνειρο είχε μόνο αγάπη. Γυμνή και  χωρίς διαβατήριο. Και μάλλον δεν θα μοιάσουν ποτέ…»

9 σκέψεις σχετικά με το “Όνειρα με διαβατήριο

  1. talibremal

    Άς μεταναστεύσουν και οι δύο, καιροί που είναι, και ας δούνε πως αντιμετωπίζουνε Αλβανούς και Έλληνες συνάμα στο εξωτερικό.Όταν και αν, υποθετικά πάντα, γυρίσουν θα έχουν αποκτήσει σκληρότερο πετσί.
    Καλά μυαλά σε όλους!

    Μου αρέσει!

  2. vasvali

    Ο έρωτας είναι το ισχυρότερο αντίδοτο στο ρατσισμό και στην παλιανθρωπιά. Μπράβο στα παιδιά.

    Μου αρέσει!

  3. Πλησιάζει η ώρα που η χώρα θα ξεγυμνωθεί και πάλι από νέο κύμα μεταναστών, που με αφορμή σπουδές και δεν ξέρω τί άλλο θα την κάνουν με ελεφρά πηδηματάκαι από αυτό εδώ το μπουρδέλο Συγνώμη αλλά αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε όλοι και περισσότερο η πολιτική ηγεσία οικο ανοχής…
    Μας εφεράν εκεί που ήθελαν και εμείς βουτάγαμε το κεφάλι μας στη άμμο σαν την στρουθοκάμηλο και τώρα πάνω στο καναβάτσο που μας έριξαν μας κουνάνε και το δάχτυλο ΑΥΤΟΙ οι αθώες περιστερές!!!
    Περισσότερες σκέψεις μου ΕΔΩ
    http://stavraetos.blogspot.com/2010/04/blog-post.html

    Ασχετο με το θέμα της ανάρτησης ή καλύτερα λιγότερο σχετικό το πιό πάνω αλλά ξεκίνησε με αφορμή τον μετανάστηΑλβανό
    Συμφωνώ με τον φίλο πιό πάνω ότι έξω η εικόνα του Ελληνα δεν είναι πολύ καλύτερη. Ειμαστε σχεδόν συνώνυμοι με τους κλέφτες, και<ακόμα κοιμόμαστε τον ύπνο του δικάιου. Ιδεά που με επικίνδυνο τ΄ροπο καλλιεργέιται
    ΓΙΑΤΙ? διαβάστε και αυτό
    http://stavraetos.blogspot.com/2010/03/blog-post_29.html

    Μου αρέσει!

  4. Η ιστορία και να μην ήταν αληθινή αντικατροπρίζει πραμγατικές καταστάσεις. Μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις οι Αλβανοί και οι Ρωσοπόντιοι μιλώντας τόσα καλά τα ελληνικά συχνά κινούνται ψεύτικα ανάμεσα στους δύο κόσμους (δεν είναι ένας, αλλά δύο ή τρεις κλπ) σαν όμοιοι. Αλίμονο σε όσους ερωτεύονται ή κάνουν παρέα-φιλίες με Αλβανούς, Πόντιους και μετανάστες άλλους.

    Μου αρέσει!

  5. Angie

    H istoria sas diavevaiw einai alithinh pio alithinh dn ginetai!!
    @talibremal
    To na metanasteusoun kai oi duo tha htan mia polu kalh ekdoxh kati p se diavevaiw skefthkan alla dn mporousan na pistepsoun oti h xwra sthn opoia zoune kai apo thn opoia zoune kai epishs sumvalloun wste na uparxei auto to kratos dn mporouse na apodextei kati tetoio!
    Duo anthrwpous erwteumenous gt stn ousia dn htan tpt allo!!
    @vasvali
    Eimai sigourh pws se euxaristoune polu!!H agaph kai o erwtas einai to mono oplo me to opoio mporoume na exoume gia na maxomaste.
    @sakis
    Safws oi metanastes Ellhnes dn exoun deiksei kalutero proswpo sto ekswteriko!!Fusika oi perissoteroi dn exoun deiksei kalh eikona kai entos ths xwras…ti psaxnoume? Pantou uparxoun kakoi kai kaloi anthrwpoi dn mpainoun oloi sto idio tsouvali!!!
    @o deimos toy polith
    Alimono se osous dn exoun anoixto mualo kai katharh kritikh skepsh. Otan kapoios erwteuetai enan metanasth h estw kanei parea sunanastrefetai me ena anthrwpo. to gegonos oti gennithike se allo edafos kai anagkasthke na dianusei merika xiliometra gia na zhsei kalutera sto diko s edafos dn ton xaraxthrizei kako!! H koinwnia exei diamorfwsei authn thn lanthasmenh kata emena apopsh pou den xreiazetai na thn summerizomaste oloi!!
    Niko m se euxaristw polu gia akoma mia fora!!Pragmatika s eimai eugnomwn gia ola!!:)

    Μου αρέσει!

  6. Ιμπραχιμι Χαραλαμπος

    ι ιστορια ειναι προφανως αληθινη..το λεω αυτο γιατι εχω βρεθει πολλεσ φορεσ στη θεση του κωστα..ειληκρινα παιδια ειναι πλυ θλιβερο να αγαπασ καποιον και να σε αγαπαει και στερεοτυπα σαν αυτα να σου δημιουργουν προβληματα..προβληματα που δυστυχως λογω καταστασεων σε κανουννα απαρνιεσαι πολλεσ φορεσ και την προσωπικοτητα σου..

    Μου αρέσει!

  7. G.R.

    @Angie….Σε συγχαίρω, που άκουσον άκουσον αναγκάζεσαι γιά το αυτονόητο να κάνεις χρήση του θάρρους σου…..φτάσαμε μέχρι εδώ, γιατί κάποιοι είναι στενόμυαλοι σαν τους Μακάκες (τους μαϊμουδες που τους ζητώ συγνώμη που τους προσβάλω…(!)..) ενώ κάποιες άλλες το παίζουν «γκόμενες» και ψηλομύτες και οι ξένοι τους πέφτουν λίγοι….κωλοκομπλεξικές!!!!!…Μπράβο κορίτσι μου γιά αυτο που είσαι!!!!

    @Ο οικοδεσπότης μου θύμησε με το καινούριο λουκ (του μπλογκ εννοω) που στην ουσία είναι παλιό, τον Απρίλιο του 2009 όταν και τον ανακάλυψα και που λέγοταν..»Ο δρόμος με τις φάμπρικες»….
    Πάντα καλά πατριώτη!!!!

    Μου αρέσει!

  8. Angie

    G.R.@Ιμπραχιμι Χαραλαμπος
    Se katalavainw apoluta!An kai eimai Ellhnida agapaw thn xwra m kai thn uperaspizomai me nuxia kai me dontia polles fores apogohteuomai apo tis sumperifores twn anthrwpwn gurw m!Megalh alitheia auto to teleutaio pou eipes auto eniwtha kai egw kathe fora p koitousa ton kwsta eixa thn aisthish oti thelei na aparnithei auto p einai kai mazi tou kai gw,eixa ftasei se shmeio na niwthw pws kanoume kati kako!!
    @G.R.Se euxaristw toso polu gia ta kala sou logia!! Akouw epitelous k enan kalo logo apo enan anthrwpo!Eftasa se shmeio na apologoumai gia ta autonohta, na niwthw enoxh….opws ta les oloi oi kompleksikoi kai oi kompleksikes panw m!! Alla dn tha tous kanoume to xathri..tha meinw dipla ston Kwsta o kosmos na gurisei anapoda!!se euxaristw polu kai pali! 🙂

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι κλειστά.