Η πρόταση της Περιφέρειας για να αποφύγω την απέλαση

Η Περιφέρεια Αποκεντρωμένης Διοίκησης  Αττικής, με σημερινή επιστολή της στον Υπ. Εσωτερικών Αντ. Μανιτάκη και κοινοποίηση στον Πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ, Δημήτρη Τρίμη, αφού κάνει ένα ιστορικό του φακέλου μου, προτείνει τρεις τρόπους για να αποφύγω την απέλαση. Στην επιστολή, ενώ η Περιφέρεια παραδέχεται ότι έχω καταθέσει και την γιατρική γνωμάτευση και βεβαίωση ταξιδιών μου στο εξωτερικό, όπως μου ζητήθηκε, δεν δίνει καμία απάντηση για πιο λόγο δεν τα έλαβε υπόψιν.

Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι, όπως η γράφει στην επιστολή της η Περιφέρεια, η αίτησή μου, εξετάστηκε στο σύνολό της στις 21/03/2012. Δηλαδή, δυο χρόνια και πέντε μήνες από την ημέρα που κατέθεσα. Ακόμα και αν ο φάκελός μου ήταν πλήρης, η άδεια που θα έπαιρνα θα είχε λήξει 5 μήνες πριν την πάρω στα χέρια μου. Το φαινόμενο αυτό, βέβαια, δεν είναι μεμονωμένο αλλά συμβαίνει με χιλιάδες μετανάστες.

Οι τρόποι που προτείνει πλέον η Περιφέρεια  για να αποφύγω την απέλαση είναι οι εξής:  Συνέχεια ανάγνωσης «Η πρόταση της Περιφέρειας για να αποφύγω την απέλαση»

