Όνειρα αληθινά, όνειρα «θρυμματισμένα»…

Χαίρομαι πραγματικά που κατάφερε τελικά να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα ο Κινέζος ακτιβιστής Τσεν Γκουανγκτσένγκ.  Στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μου, την ώρα που το δικό μου όνειρο, που έκανα και όνειρο των παιδιών μου, να ζήσω και να δημιουργήσω στην Ελλάδα, βρίσκεται αντιμέτωπο με το κίνδυνο της κατάρρευσις, μπορώ να πω ότι αυτό είναι ένα από τα πολύ ελπιδοφόρα μηνύματα. Την ίδια ώρα που τα όνειρα μερικών γίνονται θρύψαλα, τα όνειρα άλλων πραγματοποιούνται.  Η Ελλάδα δεν είναι Κινά και δεν φιμώνει ανθρώπους που υπερασπίζονται τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, όπως κάνω ο ίδιος με συνέπεια και προσήλωση, αλλά υπάρχουν τρόποι που κάνει πολλούς ανθρώπους να βιώνουν μια πολύ σκληρή πραγματικότητα, όπως αυτή που βιώνω αυτές τις ώρες μαζί με τα παιδιά μου .  Το Κινέζου ακτιβιστή και της οικογένειάς του, του δόθηκε Αμερικάνικη υπηκοότητα και θα μπορέσει πια να σπουδάσει στις ΗΠΑ. Υπηκοότητα άλλης χώρας θα μπορούσα να αποκτήσω κι εγώ – όπως πια μου προτείνεται ανοιχτά-  αλλά υπάρχει μια διαφορά ανάμεσά μας: εγώ θέλω να ζήσω στην Ελλάδα, να προσφέρω με τις ελάχιστες δυνάμεις στην Ελλάδα, να εργαστώ στην Ελλάδα, να πάρω την ελληνική υπηκοότητα.  Μόνο όταν αυτά μου αρνηθούν, θα κοιτάξω αλλού…

Ο Κινέζος ακτιβιστής, υπέρμαχος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων Τσεν Γκουανγκτσένγκ αναχώρησε το Σάββατο από το Πεκίνο και κατευθύνεται πλέον προς τις ΗΠΑ, όπου αναμένεται φτάσει στο αεροδρόμιο της Νέας Υόρκης.

Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ βεβαιώνει τώρα ότι ο Γκουανγκτσένγκ είναι «καθ’οδόν» προς τις ΗΠΑ. «Είμαι στη θέση να βεβαιώσω, ότι ο ακτιβιστής Τσεν Γουανγκτσένγκ, μαζί με την σύζυγό του και τα δύο τέκνα τους, ταξιδεύουν αεροπορικώς τούτη την ώρα, απ το Πεκίνο προς τις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου θα σπουδάσει» ο Γκουανγκτσένγκ, ανέφερε σήμερα στην Ουάσινγκτον η εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, κα Βικτόρια Νάλαντ.

ΑΠΕ

