Σ’ευχαριστώ, Ελλάδα!

Συμπλήρωσα 20 χρόνια στην Ελλάδα και μπήκα αισίως στον εικοστό πρώτο. Από τότε που ήρθα, εργάστηκα σε διάφορες δουλειές. Μετά από πολύ κόπο και κυρίως πολύ διάβασμα,  έμαθα την ελληνική γλώσσα κι έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα, που ήταν η δημοσιογραφία. Σήμερα είμαι δημοσιογράφος στα ελληνικά ΜΜΕ. Σε πιο βαθμό καταφέρνω να κάνω καλή δημοσιογραφία, το κρίνουν αυτοί που διαβάζουν αυτά που γράφει η ταπεινότητά μου. Μεγαλώνω δυο κόρες που σήμερα είναι 18,5 και 17,5 ετών. Η μεγάλη μου κόρη ήρθε  στην Ελλάδα 5 μηνών, η μικρή γεννήθηκε στην Ελλάδα και δεν γνώρισε άλλη χώρα για πατρίδα της.

Προσέφερα λίγα ή πολλά  δεν το ξέρω, το  μόνο σίγουρο είναι ότι  δούλεψα και δουλεύω τίμια. Ποτέ και για κανένα λόγο, δεν απασχόλησα τις Αρχές της χώρας.  Αφοσιώθηκα στο επάγγελμά μου αλλά και στην προσφορά υπέρ των δικαιωμάτων του Ανθρώπου.  Είμαι μέλος του ΔΣ της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου. Αυτά με εκφράζουν, αυτά κάνω.  Στην άνοδο της Χρ. Αυγής, την είσοδό της στη Βουλή και τις απειλές που δέχομαι για τη ζωή μου, ήρθε να προστεθεί ένα  άλλο γεγονός, εξίσου άσχημο.  Αν για το πρώτο κομμάτι ανησυχούμε πολλοί, το  σίγουρο είναι ότι το δεύτερο με πονά εξίσου προσωπικά.

Χθες, 17 Μαΐου 2012, το ελληνικό κράτος, με ειδοποίησε ότι εντός 30 ημερών, πρέπει να εγκαταλείψω την Ελληνική Επικράτεια, επειδή το έτος 2007-2008, περίοδο την οποία είχα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας, δεν μπόρεσα να συγκεντρώσω τον απαιτούμενο αριθμό ενσήμων για να ανανεώσω την άδεια παραμονής μου.  Στην ίδια μοίρα με μένα, βρίσκονται και πολλοί άλλοι μετανάστες. Άνθρωποι που έχουν συνδέσει τη ζωή τους με τη χώρα αυτή, που έφτιαξαν τις οικογένειές  τους εδώ, που τα παιδιά τους γεννήθηκαν, φοίτησαν και μεγαλώνουν στην Ελλάδα. Οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι για όλους και για μερικούς, τέτοια ζητήματα είναι «πολυτέλεια». Πράγματι, έτσι είναι. Για μερικούς άλλους όμως, είναι θέμα ύπαρξης και αξιοπρέπειας.

Ακόμα  και να μην μπορέσω να κερδίσω την παραμονή μου δικαστικά – τη στιγμή που σφοδρή μου επιθυμία είναι να  αποκτήσω την ελληνική υπηκοότητα και να συνεχίσω να προσφέρω σε αυτό τον τόπο – θα παραμείνω το ίδιο φιλέλληνας, ακόμα και στην άκρη της γης να καταλήξω.  Ωστόσο, το θέμα αυτό ας χρησιμεύσει σε όλους μας για να δούμε επιτέλους πως τα στραβά  που μας συμβαίνουν, πολλές φορές τα προκαλούμε εμείς οι ίδιοι. Είχα γράψει κάποτε ένα κείμενο με τίτλο  «Σου χρωστάω ένα ευχαριστώ, Ελλάδα», το ίδιο μπορώ να επαναλάβω και σήμερα αλλά τούτη τη φορά, γεμάτος πίκρα:  Σ’ευχαριστώ Ελλάδα!

93 σκέψεις σχετικά με το “Σ’ευχαριστώ, Ελλάδα!

  1. Asimina

    Θα ήθελα να σας δηλώσω την συμπαράστασή μου και το ότι είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε ενέργεια χρειαστεί με σκοπό την παραμονή σας στην Ελλάδα. Θεωρώ χρέος μας να αντισταθούμε στον παραλογισμό του ρατσισμού και να διαφυλάξουμε, αν μη τι άλλο, την αξιοπρέπεια και την ζωή των ανθρώπων που έχουν προσφέρει πολλά στην Ελλάδα, όπως εσείς. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο εμαιλ που έχω δώσει. Ευχαριστώ. Ασημίνα

    Μου αρέσει!

  2. βασίλης

    Καρδούλα μου, η χυδαιότητα έχει κατακλύσει τη ζωή μας. Σου υπόσχομαι ότι θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να δημοσιοποιηθεί η υπόθεση. Πού σας έλαχε βρε αγάπες μου να θέλετε να φτιάξετε τη ζωή σας εδώ; Είμαι ολόψυχα αλληλέγγυος μαζί σου. Δε θα περάσει ο φασισμός.

    Μου αρέσει!

  3. Παράθεμα: Σ’ευχαριστώ, Ελλάδα! « //ΠαραλληλοΓράφος//

  4. Παράθεμα: Σ’ευχαριστώ, Ελλάδα! | ahairlessape

  5. Stavros

    Δυστυχώς, αυτοί είμαστε! Απορώ πού βρίσκεις το κουράγιο να μας αντέχεις.
    Πες μας πως μπορούμε να βοηθήσουμε

    Μου αρέσει!

  6. vrasidas

    Ειλικρινά λυπάμαι που διαβάζω για αλλη μια φορά πόσο άθλια λειτουργεί το ελληνικό κράτος. Μου φαίνεται αδιανόητο ότι μετά από 20 χρόνια παραμονής στη χώρα, μπορεί να απελάσει έτσι απλά έναν άνθρωπο την στιγμή που οποιαδήποτε άλλη ευρωπαική χώρα θα του είχε από καιρό παραχωρήσει υπηκοότητα.Σας εύχομαι καλή τύχη και να έχει ευτυχή κατάληξη η δικαστική σας περιπέτεια.

    Μου αρέσει!

  7. Trok

    Θα’θελα να σου ζητήσω συγνώμη, αλλά ξέρεις ότι δε φταίω εγώ, ξέρεις ότι υπάρχει κόσμος που αηδιάζει και λυπάται απεριόριστα με αυτόν τον απίστευτο ρατσισμό που έχει αναδειχτεί τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα…

    Μου αρέσει!

  8. Leonidas Lionas

    Eλπίζω να μείνετε εδώ.Σας ευχομαι να το πετύχετε.
    Ειλικρινώς δεν ξέρω πως μπορώ να κανω κάτι .

    Μου αρέσει!

  9. Νίκος B

    Δηλαδή όλως τυχαίως το κράτος μπουρδ…. στο οποίο δεν δουλεύει τίποτα, θυμήθηκε πριν τις επαναληπτικές εκλογές στις οποίες ο συριζα είναι 1ο-2ο κόμμα, να απελάσει έναν Αλβανό δημοσιογράφο σκληροπυρηνικό φαν του συγκεκριμένου κόμματος για έναν τελείως γραφειοκρατικό λόγο που έλαβε χώρα πριν 5 χρόνια…… ε αφού είδαμε στις προηγούμενες εκλογές ότι ο στοχευμένος πόλεμος προς κάποια σχήματα έφερε ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα, είπαμε να το εφαρμόσουμε και στον σύριζα για να αυξηθεί το ποσοστό του. εύγε στους γκέμπελς της αριστεράς…

    Μου αρέσει!

  10. Takaros

    Ευχομαι ο,τι καλυτερο αλλα 20 χρονια στην Ελλαδα θα επρεπε να ειχες καταλαβει ποσο βαθια ρατσιστικη ειναι αυτη η χωρα. Δυστυχως.

    Μου αρέσει!

  11. Εισαι μια απο τις καλυτερες πενες που εχουμε και μας λες οτι θα σε απελασουν χωρις να ξεσηκωθουμε;Πες μας πλως το παλευεις να δουμε τι αλλο μπορουμε να κανουμε.Για ονομα..

    Μου αρέσει!

  12. Παράθεμα: Απέλαση Αλβανού δημοσιογράφου μετά από 20 χρόνια παρουσίας στη χώρα « freequency radio

  13. Παράθεμα: ΑΠΕΛΑΥΝΕΤΑΙ ΞΕΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ 20 ΕΤΗ! | Matrix 24

  14. Αλέξανδρος Μπουντούρης

    Κύριε Ago, δεν σας γνωρίζω προσωπικά, αλλά μόνο ως αναγνώστης σας. Παρακαλώ δεχθείτε τη συμπαράστασή μου στο δύσκολο δικαστικό αγώνα που έχετε μπροστά σας και όπου σας εύχομαι κάθε επιτυχία. Είμαι στη διάθεσή σας να συνδράμω, αν το θεωρήσετε σκόπιμο, ως μάρτυρας υπερασπίσεως, εστιάζοντας στο χαρακτήρα και τα γραφόμενά σας. Τούτα αποτελούν τιμή για την Ελλάδα και απόδειξη ότι η ένταξη των μεταναστών στην πατρίδα μας είναι όχι μόνο δυνατή, αλλά και εποικοδομητική για όλους. Εμένα, τουλάχιστον, η ανάγνωση των γραπτών σας και η ματιά που έχετε για τα τεκταινόμενα, αποτέλεσαν και αποτελούν σημαντικό παράγοντα, που συμπληρώνει ουσιωδώς την άποψη που διαμορφώνω για την ίδια μου τη χώρα. Γι’ αυτό νομίζω ότι θα ήταν λάθος η απέλασή σας από την Ελλάδα, μια Ελλάδα που συνεχίζει να μας πληγώνει.

    Μου αρέσει!

  15. Συγγνώμη αλλά κάτι πάει στραβά.
    Μετά από τόσα χρόνια εδώ, μια χρονιά χαμένων ενσήμων δεν χάνεις το δικαιώμα παραμονή ή ανανέωσης της πράσινης κάρτας.

    Μου αρέσει!

  16. G.G.

    Νίκο

    Από έναν Έλληνα του εξωτερικού, δέξου ένα ευχαριστώ και μια συγγνώμη. Η Ελλάδα που σήμερα σε πληγώνει δεν είναι η Ελλάδα που έχουμε στις καρδιές μας. Κι’αν έτσι την θέλουν οι πολλοί, οι λίγοι, στους οποίους ανήκεις, δεν θα πάψουν να αγωνίζονται μέχρι να την δούν κράτος ισάξιο και ισότιμο. Καλή επιτυχία ότι και αν αποφασίσεις να κάνεις.

    Γιώργος

    Μου αρέσει!

  17. Φίλε μου, θα πρέπει να αρχίσεις να μαζεύεις υπογραφές. Υπάρχουν δικτυακές σελίδες για αυτόν τον σκοπό. Κάλεσέ μας μετά να υπογράψουμε. Είναι ντροπή αυτό που σου κάνουν!

    Μου αρέσει!

  18. Παύλος

    Λυπάμαι και ντρέπομαι…
    Η χώρα μου, αυτή η πατρίδα που έστειλε τους γονείς μου μετανάστες στη Γερμανία το ’60, βρήκε τη λύση στο πρόβλημά της: να διώξει τους νόμιμους μετανάστες.
    Εύχομαι να λήξει ο εφιάλτης σου, φίλε Νίκο Ago, να λήξει ο εφιάλτης μας σε αυτήν τη χώρα.
    Κουράγιο…

    Μου αρέσει!

  19. Γιάννης Σ.

    Αν τελικά φύγεις, εκεί που θα πας προσπάθησε να γράφεις ακόμα λίγα ελληνικά για να να σε διαβάζουμε πότε-πότε… Thanx

    Μου αρέσει!

  20. ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΛΕΞΙΟΥ

    Ένας ποδοσφαιριστής που δεν είναι Έλληνας παίρνει πολύ εύκολα την υπηκοότητα, ακόμα κι αν τραυματιστεί και μείνει εκτός αγωνιστικής περιόδου. Είναι πέρα από κάθε λογική αυτό που συμβαίνει. Σε εσάς και σε όλους όσους βρίσκονται στην ίδια κατάσταση με τη δική σας. Μιλάμε για ανθρώπους που εργάζονται και παράγουν. Δεν είναι τσουβάλια. Ούτε τα παιδιά τους βαλίτσες. Είναι άδικο. Εύχομαι ολόψυχα να δικαιωθείτε! Καλή δύναμη! Αγγελική Αλεξίου

    Μου αρέσει!

  21. Ηλιάκης Γεώργιος

    Δυστυχώς η πατριδα μας η Ελλάδα πάντα έκανε του κεφαλιού της, δεν είσαι ο μόνος που αντιμετωπίζει πρόβλημα η προβλήματα σε αυτή την χώρα άσχετα αν είσαι Ελληνας η όχι, Η υδροκεφαλή που λέγεται Ελλάδα χρησιμοποιεί υπαλλήλους που δεν ξέρουν πότε βλάπτουν και πότε ωφελούν αυτόν τον τόπο που λέγεται Ελλάδα. Παρ΄όλα αυτά
    εύχομαι να ξεπεράσεις αυτό το πρόβλημα με την συμπαράσταση ανθρώπων που έχουν την μεγαλοψυχία του Ελληνα και πάνω απ΄ όλα που σκέφτοντε ανθρώπινα!

    Μου αρέσει!

  22. nikos09

    Μονη ελπίδα είναι να αυτό το τέρας που λέγεται «ελληνικό κράτος» να καταργηθεί. Αλλιώς πάμε χαμένοι και οι παλιοί και οι νεώτεροι.

    Σου εύχομαι καλό ξεμπέρδεμα φίλε.

    Μου αρέσει!

  23. Παράθεμα: «Σ’ευχαριστώ, Ελλάδα!» του Niko Ago για την απέλαση του από την Ελλάδα

  24. Κατ’ αρχήν θα πρέπει να καταθέσεις άμεσα Αίτηση Ακύρωσης της απόφασης απόρριψης ανανέωσης της αίτησής σου εντός 10 ημερών, με την βοήθεια ενός δικηγόρου επικαλούμενος ότι ζεις εδώ χρόνια, ξέρεις τη γλώσσα, αν έχεις οικογένεια κτλ. Μπορείς να αναφέρεις πιστεύω και τον κοινωνικό ρόλο αυτής της σελίδας.

    Μετά για την συνέχεια, σύμφωνα με την Κ.Υ.Α. αριθμ. 15055/546/10.8.2011:

    «Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις, εάν οι υπήκοοι τρίτων χωρών, έχουν απασχοληθεί μικρότερο διάσημα κατά τη διάρκεια ισχύος της άδειας διαμονής τους, θα πρέπει να αποδείξουν απολύτως τεκμηριωμένα τον λόγο για τον οποίο δεν εργάσθηκαν το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Ενδεικτικά αναφέρονται περιπτώσεις δικαιολογημένης αποχής από την εργασία και δικαιολογητικά που θα πρέπει να προσκομισθούν προκειμένου να αποδειχθεί ο ισχυρισμός.

    α) Ηταν άνεργος/η (θα πρέπει να προσκομισθεί βεβαίωση του ΟΑΕΔ από την οποία να προκύπτει το χρονικό διάστημα της τακτικής επιδότησης ανεργίας ή εγγραφή του στα Μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ προσκομίζοντας παράλληλα και τη σχετική κάρτα ανεργίας θεωρημένη κάθε μήνα από την αρμόδια Υπηρεσία του ΟΑΕΔ).

    β) Ηταν ασθενής (θα πρέπει να προσκομίζεται γνωμάτευση από Δημόσιο Νοσοκομείο για το χρονικό διάστημα της ασθενείας του/της ή γνωμάτευση ιατρού του αρμόδιου ασφαλιστικού φορέα του υπηκόου τρίτης χώρας, σε περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος δεν νοσηλεύτηκε).»

    ΤΟΝΙΖΩ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ που αναφέρονται στην επόμενη παράγραφο της ΚΥΑ αυτής:

    «Οι παραπάνω περιπτώσεις είναι ενδεικτικές και στους λόγους δικαιολογημένης αποχής από την εργασία υπάγεται και κάθε άλλη περίπτωση, εφόσον υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία που βάσει των διατάξεων της Εργατικής και Ασφαλιστικής Νομοθεσίας δικαιολογεί αποχή από την εργασία, όπως ανυπαίτιο κώλυμα, μάρτυρας σε δίκη, άδεια κυήσεως, άδεια λοχείας, θάνατος συγγενούς και βαριά ασθένεια, προφυλάκιση, εφόσον δεν ευθύνεται, άσκηση θρησκευτικών καθηκόντων, άδεια άνευ αποδοχών, αναστολή της εργασιακής σχέσης κλπ.»

    Οπότε στην παραπάνω παράγραφο μπορείς να υποστηρίξεις και κάτι άλλο. Ο νόμος εδώ «ανοίγει» πολύ και μπορεί να καλύψει τον οποιοδήποτε αν το ψάξει λίγο.

    Μου αρέσει!

  25. μαρίνα μόγλη

    ένα μεγάλο συγνώμη εκ μέρους όλων των Ελλήνων, ελπίζω να βρείτε το δίκαιό σας, γιατί πραγματικά είναι ντροπή να συμβαίνουν τέτοια πράγματα. Μην εγκαταλείψετε την προσπάθεια!

    Μου αρέσει!

  26. Παράθεμα: Σ’ευχαριστώ Ελλάδα | Αδιάβαστοι

  27. Παράθεμα: Να μην απελαθεί ο δημοσιογράφος Niko Ago | Antifimes

  28. Κι εγώ σου χρωστώ ευχαριστώ, που μετέχεις της Ελληνικής παιδείας και που με τιμάς με το να θες να γίνεις Έλληνας και στα χαρτιά. Μη νιώθεις ότι η Ελλάδα σε φτύνει. Συμβαίνει σε όλους μας εδώ και χρόνια. Το λένε «βλακώδη γραφειοκρατεία» και δε γλυτώνεις, μακάρι και να είσαι ο Κολοκοτρώνης!

    Μου αρέσει!

  29. Παράθεμα: «Σ’ ευχαριστώ Ελλάδα». Η συγκλονιστική δήλωση του Niko Ago | Απ'όλα (με sos)

  30. Παράθεμα: «Σ’ ευχαριστώ Ελλάδα». Η συγκλονιστική δήλωση του Niko Ago | Απ'όλα (με sos)

  31. metal

    μαθηματα δημοκρατιας και συμπεριφορας, να κανεις στους συμπατριωτες σου, οι οποιοι ειναι τζεντλεμεν απεναντι στους Βορειοηπειρωτες…

    Μου αρέσει!

  32. Αγαπητέ συμπατριώτη,
    Δεν έχω την τιμή να σας γνωρίζω προσωπικά. Το λέω έτσι και το εννοώ ακριβώς έτσι.
    Έχοντας εκπροσωπήσει – επιτυχώς, ελπίζω – τη χώρα ΜΑΣ στην Αλβανία για έξι συνολικά χρόνια της υπηρεσιακής μου διαδρομής στο Υπουργείο Εξωτερικών, θέλω στο σημείο αυτό να καταθέσω την αποστροφή μου απέναντι σε μιαν ανάλγητη γραφειοκρατία, όπως αυτή που θέλει να σας ξεριζώσει από την Ελλάδα. Ντρέπομαι!

    Μου αρέσει!

  33. Simon

    Να μην στεναχωριέστε και πονάτε, γιατί δικαστικά είναι εύκολο να βρείτε το δίκιο σας.Και τα δικαστήρια της Ελλάδας είναι, οπότε μπορείτε να κρατήσετε την πίκρα σας μόνο για την ανοησία του πως διατυπώνονται οι νόμοι μας.
    Καλή τύχη!

    Μου αρέσει!

  34. Γιάννης

    Αυτό το ελληνικό κράτος πάντα θα με εκπλήσσει! Σε λίγο θα διώξουν και τους Έλληνες άνεργους, επειδή δεν έχουν συμπληρώσει τα απαραίτητα ένσημα!

    Πάντως, ελπίζω να λήξει σύντομα αυτό το παιχνίδι του παράλογου, όχι μόνο για σένα, αλλά για όλους τους μετανάστες που έζησαν στην Ελλάδα τόσα χρόνια και ως θύματα εκμετάλλευσης δούλεψαν σκληρά και στήριξαν την «ανάπτυξη» αυτής της χώρας.

    Ένας παλιός φίλος

    Μου αρέσει!

  35. Παράθεμα: Η λύση του μεταναστευτικού προβλήματος και ο Niko Ago « La Scapigliata

  36. culturedev

    Για όσα προσφέρεις με την πένα σου Νίκο. εμείς ευχαριστούμε. Από την Ελλάδα «που τρώει τα παιδιά της» μην περιμένεις ευχαριστώ. Από μια Ελληνίδα που δουλεύει στο Κόσοβο, Fileminderit Νίκο.

    Μου αρέσει!

  37. Σωτήρης Γκαρμπούνης

    Άλλη μια φορά που ντρέπομαι. Μην ευχαριστείς την Ελλάδα, δεν της αξίζει. Ευχαρίστησε μόνο τους ανθρώπους που σου συμπαραστάθηκαν όλα αυτά τα χρόνια. Έλληνες και μη. Ελπίζω να βρεθεί γρήγορα λύση. Σκέφτομαι μόνο πως τουλάχιστον εσύ έχεις κι ένα δημόσιο βήμα. Τι γίνεται με άλλους; Πράγματι ντρέπομαι!

    Μου αρέσει!

  38. vmpo

    Αγαπητέ Greek Rider (@greekrider). Πολύ σωστά αυτά που γράφεις αλλά για να ισχύσουν πρέπει να έχεις τουλάχιστον 100 ένσημα σε μια διετία… Η ΚΥΑ που βγήκε τον Αύγουστο του 2011 το ορίζει αυτό και πιάνει όλα τα αιτήματα που δεν έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τότε. Δηλ. αν είχε διεκπεραιωθεί η υπόθεση του Νίκου μέχρι τότε δεν θα υπήρχε πρόβλημα…. Τώρα πόσο είναι νόμιμο μια ΚΥΑ να αλλάζει τον νόμο και να κρίνει τις ζωές τόσων ανθρώπων που όταν κατάθεσαν αίτηση ανανέωσης άδειας διαμονής ίσχυαν άλλοι κανόνες… είναι άλλο θέμα… Από την άλλη σε αυτή τη χώρα όλα γίνονται…

    Μου αρέσει!

  39. Από ότι μου λέει φίλος που τα ξέρει αυτά, σίγουρα ισχύει η Αίτηση Ακύρωσης που μου ανέφερε και σας έγραψα.

    Παρόλα αυτά αν υπάρχει απασχόληση χωρίς ένσημα κάτι πολύ συνηθισμένο στην εποχή μας, ίσως θα ήταν καλό να συνεννοηθεί κανείς με κάποιους εργοδότες να βάλουν ένσημα ή αλλιώς να πάει κάποιος να κάνει μια καταγγελία στο ΙΚΑ για ασφαλιστική τακτοποίηση.

    Σε κάθε περίπτωση και τίποτα από όλα να μην υπάρχει όπως έγραψα στην αρχή μπορεί να επιδιωχθεί δικαστική προστασία με την βοήθεια ενός καλού δικηγόρου. Συνήθως οι αιτήσεις ακύρωσης γίνονται δεκτές και για υποδεέστερους λόγους.

    Μου αρέσει!

  40. Όλυμπος

    Συγγνώμη. Δεν είμαστε όλοι έτσι. Νοιώθω ντροπή. Ελπίζω να μας συγχωρέσεις.
    Σε ευχαριστούμε που ήσουν μαζί μας. Που μας αγάπησες.
    Ελπίζω να μη μας μισήσουν τα παιδιά σας.
    Είναι και δικά μας παιδιά.
    Τους ζητώ συγγνώμη και αυτών.
    Καλό κατευόδιο…

    Μου αρέσει!

  41. E.S

    Σας διαβαζω στο προταγκον και σημερα στα τεξτ του διαβασα την ειδηση.Σας εκφραζω την αμεριστη συμπαρασταση μου.Νιωθω αηδια γι’αυτο το αναλγητο κρατος που ακομα δεν γνωριζει πως να μεταχειριζεται τους ανθρωπους που το τιμουν.ελεος..

    Μου αρέσει!

  42. Παράθεμα: Σ’ευχαριστώ, Ελλάδα! | EcoLeft

  43. Natalia

    Dystyxws, polles fores auta pou ginontai i mas sumvainoun den exoun oute noima oute logiki. Elpizw na vreite tin katallili stirixi pou tha sas voithisei praktika kai tin parigoria sti gnwsi oti exete ti skepsi kai tin apoluti stirixi mas mazi sas, opws mporoume na tin diathesoume.

    Μου αρέσει!

  44. DimSoc

    Θα ηθελα να σου δηλωσω την συμπαρασταση μου Νικο. Ντρεπομαι κατι τετοιες στιγμές. Ευχομαι σε σενα και όλη την οικογενεια σου τα καλυτερα και να ξερεις οτι υπαρχουν πολλοι που θα προσπαθησουν για σενα, διοτι ολοι ειμαστε ενα. Μην στεναχωριεσαι, να εισαι ψυχραιμος, δεν εισαι μονος αυτες τις στιγμές.

    Μου αρέσει!

  45. yo

    Ευχαριστούμε! Μπορείς να συνεχίσεις να υποστηρίζεις τον ΣΥΡΙΖΑ και απο την Αλβανία.. Καλή επιστροφή!

    Μου αρέσει!

  46. Παράθεμα: Η χώρα έχει ανάγκη από έναν Niko Ago. Να μην απελαθεί! « Ροΐδη Εμμονές

  47. Ele

    Λυπάμαι πολύ που κατάγομαι από μια τέτοια χώρα. Ελπίζω ειλικρινά να βρεθεί μια λύση άμεσα.

    Μου αρέσει!

  48. Παράθεμα: Typologies.gr » Απελαύνουν τον δημοσιογράφο Νίκο Άγκο!

  49. Margarita

    Πολλά τα ‘κακά’ που πρέπει να διορθωθούν… γι’αυτό βέβαια δεν φταίει η Ελλάδα άλλα κάποιοι που θέλουν να αποκαλούνται Έλληνες και με αυτό να κερδίζουν (κλέβουν) όλο και περισσότερα- αναφέρομαι κυρίως σε κάποιους από τους πολιτικούς μας… Δεν ξέρω αν θα αλλάξει αυτό άλλα όλοι υποφέρουμε από αυτή την απαράδεκτη κατάσταση που το εύκολο κέρδος για κάποιους τους κάνει να βλέπουν το δέντρο και να χάνουν το δάσος. Δεν μπορώ όμως και να πάψω να ελπίζω… και να αναρωτιέμαι… αν συνεχίσουμε έτσι θα συνεχίσει να υπάρχει αυτή η αγαπημένη μας Ελλάδα… πατρίδα της Δημοκρατίας, άλλα και της διαφθοράς συγχρόνως (τα 2 πάνε μαζί….). Ελπίζω να διορθωθεί αυτός ο παραλογισμός… πριν αναγκαστούμε να φύγουμε όλοι από τον τόπο μας. Να είσαι καλά, όπου κι αν είσαι. Κουράγιο σε όλους !

    Μου αρέσει!

  50. Υπάρχουν πάνω απ’ όλα οι άνθρωποι και έπειτα οι εθνικότητες!
    Αν σαν άνθρωπος είσαι σωστός, τότε θα είσαι σωστός σα μέλος κάθε εθνικότητας είτε εγγενής της είτε όχι.
    Εύχομαι, πέρα από την κοινή λογική που τα στηρίζει αυτά, να τα στηρίξει και η κοινωνία μας καθώς και το επίσημοι κράτος μας.

    Μου αρέσει!

  51. ΠΕΤΡΟΣ ΑΡΜΑΟΣ

    Είμαι παιδί πρόσφυγα από τη Σμύρνη, σας καταλαβαίνω και λυπάμαι πολύ για αυτό που βιώνετε…
    Αναρωτιέμαι αν τα λαλίστατα ( γύρω από τα ανθρώπινα δικαιώματα των μεταναστών) κόμματα της Αριστεράς πήραν θέση

    Μου αρέσει!

  52. Παράθεμα: Αναζωπυρώνεται η αρχέγονη διαμάχη Αριστεράς – Δεξιάς. Του Ν. Αραπάκη | ΑΦΗΓΗΣΗ ΖΩΗΣ ————-

  53. φίλε Νίκο πέφτω απ’ τα σύννεφα (σε θεωρούσα «κανονικό» συντοπίτη μου μέχρι τώρα (νόμιζα ότι έχεις ήδη πάρει την υπηκοότητα))
    και χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο

    να σού ζητήσω ξανα ( = τα ‘χουμε ξαναπεί ) συγνώμη για λογαριασμό αυτής τής χώρας…

    Μου αρέσει!

  54. Παράθεμα: Niko Ago: Σ’ευχαριστώ, Ελλάδα! (για την απέλαση) « L'Enfant de la Haute Mer

  55. Παράθεμα: Η λύση του μεταναστευτικού προβλήματος και ο Niko Ago

  56. Παράθεμα: Το ευχαριστώ ενός μετανάστη που απειλείται με απέλαση | Kontra

  57. Θα ήθελα να σου εκφράσω κι εγώ με την σειρά μου την συμπαράστασή μου για την αδικία που σου κάνουν και την οργή μου γι’ αυτό το άθλιο κράτος…

    Αν υπάρχει κάποια σκέψη για συλλογή υπογραφών θα χαρώ να συμμετάσχω όπως και πολλοί άλλοι…

    Καλό κουράγιο.

    Μου αρέσει!

  58. Παράθεμα: Νίκο Άγκο: Σ’ ευχαριστώ Ελλάδα! « Διαγόρας ο Μήλιος

  59. βασιλης βρωμόστομος

    ρε φίλε δεν σε ξέρω αλλά σου ζητάω συγνώμη για την αχάριστη και άδικη συμπεριφορά του κράτους. Διώχνουμε τίμιους και καθαρούς ανθρώπους που επί 20 χρόνια δουλεύουν, κάνουν σπιτικό και οικογένεια, μαθαίνουν την γλώσσα και την κουλτούρα μας, συνεισφέρουν, παράγουν, που θέλουν να γίνουν κομμάτι της κοινωνίας μας. Στον αντίποδα, αφήνουμε να μπαίνουν χιλιάδες λαθραίοι, χωρίς να εξετάζουμε το ποινικό μητρώο τους , χωρίς να τους εξετάζουμε για ασθένειες. Χάνουν τις δουλειές τους οι νόμιμοι και τίμιοι μετανάστες για να βρουν δουλειές οι παράνομοι. Άδικο. Σε αυτήν την χώρα δεν ξέρουμε τις έννοιες του σωστού και του λάθους.

    Μου αρέσει!

  60. H Ελλαδα εχει περιπου ενα εκατομυριο και πλεον μεταναστες, μια τεραστια πλειοψηφια απο αυτους δουλεβει σκληρα να εξασφαλισει την ζωη της και ενα καλυτερο αυριο για τα παιδια τους. Oi «παρακατιανοι» μεταναστες κανουν δουλειες που θεωρουνται ακρως υποτιμητικες για μας τους ελληνες.

    Ενας μεταναστης ειναι παντα μεταναστης…κανονικα δεν υπαρχει διαφορα μεταξυ των μεταναστων πρωτης και τελευταιας κατηγοριας…στην Ελλαδα δυστυχως εχουμε κοντινη μνημη…ξεχασαμε πολυ ευκολα την φυγη μετα τον δευτερο παγκοσμιο πολεμο, ξεχασαμε τις παρακατιανες δουλειες που καναμε σαν λαος στο εξωτερικο. στην ελλαδα υπαρχει ενα επικυνδινο κοκταιλ, η υπεροψια μας σαν λαος (προφανως ανωτερος λαος που κανενα δεν μας καταλαβαινει) και ενας επικινδυνος ρατσισμος προς του πιο αδυνατους, τους παρακατιανους. ας μην ξεχναμε κατι απλο, τροχος ειναι και γυριζει…και ας ξυπνησουμε οσο ειναι καιρος, για οτι μας συμβαινει φταιμε εμεις οι ιδιοι δεν υπαρχει τιποτα πιο τιμητικο και αξιοπρεπες απο καποιον που νομιμα προσπαθει να ζησει αξιοπρεπεστατα και να φτιαξει ενα καλυτερο αυριο για τα παιδια ανεξαρτητα προελευσης, εθνοτητας, χρωμοτος…

    Οτι και να πει κανεις για την συγκεκριμενη κατασταση ειναι λιγο. Ενα κρατος το οποιο ειναι ανικανο να μαζεψει τους φορους τους, ενα κρατος το οποιο ειναι ανικανο να παρασχει ασφαλεια και αξιοπρεπη υγειονομικη περιθαλψη στους πολιτες του, ενα κρατος οπου η αναξιοκρατεια ειναι ο κανονας, πρεπει ν’ασχοληθει με τον κυριο Αγο…απαραδεκτα πραγματα.

    Μου αρέσει!

  61. Nikos Triantafilidis

    Έχουμε μεγάλη πλάκα.

    Θα γράψω πολλές φορές και πολλές φορές και ακόμα πιο πολλές φορές αυτό που έχω ξαναγράψει. Ότι η Δημόσια Διοίκηση από χρηστή που πρέπει να είναι, έχει καταντήσει άχρηστη.

    20 Χρόνια ένας διοικούμενος έχει αποκτήσει τόσα δικαιώματα που πρέπει να σταθμίζονται κάποιοι κανόνες αρχής του δικαίου (του διοικητικού εννοώ),. Αλλά η Δημόσια Διοίκηση είναι επιεικώς αναλφάβητη.

    Θέλουν να μας πουν ότι αυτός ο Πατέρας πρέπει να πάρει την μία κόρη του και να φύγει, και να αφήσει πχ την άλλη εδώ που γεννήθηκε εδώ.

    Ρε ντενεκέδες πολιτικοί, μπορείτε να μου πείτε ποιος από εσάς λειτούργησε σαν φιλέλληνας μετά τον Καποδίστρια ;

    Τσουτσέκια, πιονάκια των χαμουράνθρωπων των Λεσχών είστε.

    Μου αρέσει!

  62. ΣΠΥΡΟΣ ΛΑΒΡΑΝΟΣ

    Spyros κάτοικος κι εγώ στο ίδιο ΧΑΟΣ !!!!!!!!!!
    Τέλος πάντων Νίκο νομίζω (Αν και σε καταλαβαίνω..) ότι αντιμετωπίζεις το πρόβλημα καθαρά συναισθηματικά, ενώ δεν θα έπρεπε.
    Αθροίζω +
    20 Χρόνια παραμονής μόρφωσης και εργασίας
    Δύο παιδιά ανήλικα σε ηλικία πανελληνίων τα οποία γνωρίζουν μόνο Ελληνικά ίσως και Αλβανικά προφορικά, και μπορούν υποθέτω να παραμείνουν εδώ
    Αφαιρώ –
    Μερικά ένσημα που σου λείπουν εξ αιτίας ασθένειας
    Σκέπτομαι
    Ότι μάλλον λάθος κάνουν να σε αντιμετωπίζουν σαν να ήσουν από εκείνους που καθαρίζουν τζάμια στα φανάρια, αν και αυτοί ανήκουν σε οικονομικά κυκλώματα και γι αυτό δεν τους ενοχλεί κανένας!!!
    Την ίδια τύχη υποθέτω θα είχες αν πούλαγες όπλα και ναρκωτικά
    Είναι δυνατόν να σε στέλνουν στην Αλβανία όταν υπάρχουν όλες αυτές οι προϋποθέσεις? Μάλλον κάποιος δημόσιος λειτουργός…….. εφαρμόζει το γράμμα του νόμου
    Εσύ που γνωρίζεις ότι πρόκειται περί ΧΑΟΥΣ τι κάνεις ?? Πήγες σε δικηγόρο? Έκανες ασφαλιστικά μέτρα εναντίον της απόφασης αυτής ? Πήγες σ έναν εισαγγελέα? Βγήκες στα κανάλια?
    Δεν νομίζω ότι υπάρχει λογική στην απόφαση, αλλά κι εσύ πρέπει να την ακυρ’ωσεις
    Εγώ θέλω να σου ζητήσω ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΟΣ!!!!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  63. 300toufekies

    Reblogged this on 300 τουφεκιές and commented:
    Φαίνεται ότι 20 χρόνια παραμονής στην Ελλάδα δεν αρκούν για να πάρεις την υπηκοότητα αλλά ούτε και για να πάρεις άδεια παραμονής. Ο κ. Άγκο πρέπει να μείνει στην Ελλάδα. Άλλοι είναι αυτοί που πρέπει να απελαθούν και τους γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά.

    Μου αρέσει!

  64. Νίκος

    Ξεκίνησα να γράψω πόσο ηλίθιοι είμαστε, εμείς οι Έλληνες, που δεν αφήνουμε να ριζώσει στη χώρα μας μια τόσο δα μικρούλα ελπίδα, όση και η οικογένειά σας
    Μετά αντίλήφθηκα ότι είστε Έλληνας και εσείς πλέον, τουλάχιστον στην δική μου αντίληψη. Και είμαι Έλληνας κι εγώ, που ζω σε μια αποστειρωμένη ξενιτιά, μακρυά απο τον τόπο μου, για χάρη των οικονομικών μου υποχρεώσεων.
    Η δική μου φυλακή είναι δίκαια, υπολογισμένη και εφαρμοσμένη σαν αρχαία τραγωδία. Επέλεξα την ξενιτιά για να μπορέσω να δουλέψω και να έχουν τα παιδιά μου ένα μέλλον.
    Αλλά εσείς επιλέξατε να αγωνιστείτε στην πατρίδα μου. Πατρίδα «Μας» τωρα πια. Και πασχίζει τώρα το σύστημα να σας πετάξει έξω – μέχρι να μην μείνει κανείς πια πίσω παρά μόνο τα βράχια της Ακρόπολης, γυαλισμένα απο τα βήματα μυριάδων διαβατών να κλαίνε και να ρωτούν που πήγανε οι Έλληνες και πως ηττήθηκαν απο τα ανθρωπόμορφα κτήνη που κυκλώνουν τον βράχο.

    Σας ζητώ συγγνώμη για τον παραλογισμό.
    Όσο δεν μπορώ να διδάξω σε ένα πετεινό να μην κακαρίζει τις Κυριακές, άλλο τόσο δεν μπορώ να δείξω σε ένα αστυνομικό όργανο ότι ο Νόμος τίθεται δια την προστασία του Έλληνα πολίτη κι όχι για να δικαιολογεί εθελοτυφλώντας κάθε πογκρόμ ενάντια σε όλους όσους δεν εμπίπτουν στον γράμμα του Νόμου.

    Είναι τόσο τραγελαφικά γελοίο, όσο το να κόβεις κλήση σε ένα ασθενοφόρο που παρκάρισε παράνομα για να παραλάβει ασθενή. Όσο το να κυνηγάς αμάξι της Πυρσβεστικής επειδή πέρασε με κόκκινο. Όσο το να κάθεσαι σε ένα γραφειάκι και να στέλνεις έναν οικογενειάρχη εξόριστο, μετά απο τόσα χρόνια παραμονής στην χώρα του, επειδή δεν συμπλήρωσε ένσημα – ενώ το ίδιο απόγευμα αγοράζεις πλαστά ντι-βι-ντι απο τον αμφιβόλου εθνικότητος παράνομο μετανάστη της πλατείας σου.

    Οι ίδιοι Έλληνες που με τόσο μίζερο «αξιοπρεπισμό» ψάχνουν ενδελεχώς να βρούν και να τηρήσουν τον Νόμο, είναι αυτοί που εμένα με έσπρωξαν μετανάστη στο εξωτερικό, χωρίς σχεδόν καμμία ελπίδα επαναπατρισμού.

    Κι αντί να μοχλεύσουν κάθε λιγοστό επιχείρημα που θα σας βοηθούσε να παραμείνετε στην πατρίδα σας, αντί να μεγιστοποιήσουν κάθε πιθανότητα, όσο ισχνή κι αν ειναι, παραμονής σας στον τόπο σας, αντί να συλλογιστούν πως να βοηθήσουν – και «βοήθεια» απο την νομοθετική και εκτελεστική εξουσία των δικηγόρων και αστυνομικών, είναι η πλήρης κατανόηση όχι μόνο του Νόμου αλλά και του Πνεύματος του Νόμου, της ανθρώπινης ερμηνείας του, της αξιοπρεπούς εφαρμογής του – πασχίζουν να φανούν αντάξιοι της μικροπρέπειας ενός απελπιστικά ελλατωματικού συστήματος ελέγχου μεταναστών.

    Λυπάμαι απερίφραστα και πιο πολύ λυπάμαι αυτούς που υπεραμύνονται τέτοιων μηχανισμών με την δικαιολογία της ανέφικτης εναλλακτικής. Είναι γεγονός ότι απαιτεί τεράστια αποθέματα αξιοπρέπειας και ανθρωπισμού η προσπάθεια

    Εν πάση περιπτώσει, στο δια ταύτα. Ο Νόμος δεν λέει πως πρέπει να έχετε ένσημα. Αναφέρει ότι πρέπει να αποδείξετε πως είστε στην ΕΛλάδα. Και το πανάθλιο σύστημα δεν έχει άλλο εύκολο και γρήγορο τρόπο να ελέγξει την παραμονή σας παρά μόνο μέσω ενσήμων. Σας συμβουλεύω να δείτε ένα καλό δικηγόρο, και να παλέψετε για το δίκιο σας. Για την οικογένειά σας. Και – ναι, και γι αυτήν, την κατα-ταλαιπωρημένη και φθίνουσα αξιών – Ελλάδα.

    Να μην θιγείτε ως άνθρωπος. Να μην αισθανθείτε ξένος ως πολίτης. Και να μην στεναχωρηθείτε ή φοβηθείτε ως πατέρας. Η μοίρα που φέρνει το πρόβλημα, που υψώνει τον τοίχο, που ανοίγει την μαύρη θάλασσα ανάμεσα σε σας και τους δικούς σας, σας κλείνει το μάτι.΄
    Ως Έλληνας, αλλά και ως πρώην πολίτης της μικρής πλην υπερήφανης Αλβανίας, θα πρέπει να ξέρετε καλύτερα ίσως απο τον καθένα, ότι εμείς, ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.

    Μετά τιμής, φιλικών χαιρετισμών και συμπαράστασης

    Νίκος

    Μου αρέσει!

  65. Ζωή Δήμητρα

    Έχετε όλη την συμπαράσταση και αλληλεγγύη μου εσείς και η οικογένειά σας.Πιστεύω ότι ακόμη υπάρχουν Έλληνες και σε οποιαδήποτε πρωτοβουλία για την ακύρωση της απέλασης θα συμμετέχουμε μαζικά.Διαφορετικά μπορείτε να μας γράψετε ένα «Καληνύχτα και Καλή τύχη» που θα το αξίζουμε κιόλας…

    Μου αρέσει!

  66. Παράθεμα: Μπα; Γίνονται τέτοια πράγματα; « Φιλοπατρία

  67. omoiopathis

    Niko Ago, file kai sinpatrioti, min stenaxoriese auta exei to Elliniko kratos ta idia trabaga kai egw kai otan me baria kardia efiga apo tin Ellada ja alla meri, katalaba poso akiri ependisi itan i Ellada ja olous mas. Isos einai mia kali eukeria ja sena na kaneis mia kenouria arxi kapou allou pou tha se ektimane kai tha anagnorisoun perissotero to poios eisai kai to ti kaneis( me oli tin simbatheia kai tis orees anamniseis pou koubalaw apo auti tin xora)

    Μου αρέσει!

  68. St

    Μια συγγνώμη από όλους μας, για την Ελλάδα μας που όλους μας πληγώνει… Ελπίζω όλα να πάνε καλά κ. Νικο, είμαστε στο πλάι σας

    Μου αρέσει!

  69. M.

    Νίκο παρακολουθώ εδώ και πολλά χρόνια τα άρθρα σου…πολύ ενδιαφέροντα, έχω μάθει πολλά πράγματα από σένα! Αυτό το παράλογο αίσχος με τα ένσημα το έχω ξαναζήσει δυστυχώς με άλλους φίλους μου και πάντα αισθάνομαι την ίδια ντροπή και οργή. Σου εκφράζω την αγάπη και τη συμπαράστασή μου…ενημέρωσέ μας αν και πώς μπορούμε να βοηθήσουμε. Κουράγιο! Κράτα γερά

    Μου αρέσει!

  70. Κωνσταντίνος

    Δεν είναι όλοι οι Έλληνες καλοί ούτε όλοι οι μη Έλληνες κακοί.
    Δεν είναι δεδομένο ότι όλοι οι Έλληνες αγαπούν την Ελλάδα περισσότερο από τους μη Έλληνες.
    Δεν μπορώ να δεχθώ τον Έλληνα ο οποίος με τις ενέργειές του εκθέτει την Ελλάδα όπως δεν μπορώ να δεχθώ τον μη Έλληνα ο οποίος πράττει το ίδιο.
    Και στην τελική ας αγκαλιάσουμε όσους αισθάνονται φίλοι της Ελλάδας διότι αυτοί είναι οι καλύτεροι φίλοι μας.

    Μου αρέσει!

  71. BAS

    Κυριε Αγκο…Δε σας ξερω…Αλλα αφου ετσι ειναι ο νομος…σε μια χωρα που τοσο αγαπατε οπως λετε..θα πρεπει να τον τηρησετε…Σας ευχομαι καλη συνεχεια στη πατριδα σας.

    Μου αρέσει!

  72. Παράθεμα: Griechenland weist Journalist nach 20 Jahren aus!

  73. Κώστας Παντόπουλος

    Ζω εκτός Ελλάδας εδώ και 20 χρόνια. Διαβάζω τα άρθρα σου στο protagon με μεγάλο ενδιαφέρον. Τα περισσότερα είναι εξαιρετικά. Στην αρχή δεν ήξερα ότι η καταγωγή σου είναι από την Αλβανία. Όταν το διαπίστωσα συγκινήθηκα, και χάρηκα πολύ για το ότι ένας «ξένος» ενσωματώθηκε τόσο καλά στην ελληνική κοινωνία, ώστε να φέρνει με τα γραπτά του την Ελλάδα σε εμένα, ένα μετανάστη στον Καναδά. Η είδηση ότι το ελληνικό κράτος ετοιμάζεται να σε απελάσει μου προκάλεσε σοκ και αισθήματα ντροπής. Εύχομαι το κύμα αλληλεγγύης που αναπτύσεται στο διαδίκτυο να βοηθήσει ώστε να τελειώσει η περιπέτειά σου γρήγορα, και να συνεχίζεις το σημαντικό σου έργο σε αυτή την περίεργη χώρα που επέλεξες να ζήσεις.

    Μου αρέσει!

  74. Anna Savvopoulou

    Υπάρχουν νόμοι που πρέπει να εφαρμοστούν και διαδικασίες που πρέπει να τηρηθούν. Αντίστοιχες περιπτώσεις ισχύουν σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες. Παρόμοια περίπτωση βίωσα και εγώ στο εξωτερικό ως Ελληνίδα και την αποδέχτηκα. Ευχαριστώ. Αννα Σαββοπούλου

    Μου αρέσει!

  75. Reblogged this on Νέα Δικηγορία, Τώρα ! and commented:
    Ο γνωστός δημοσιογράφος και ακτιβιστής Niko Ago βιώνει τον παραλογισμό της ελληνικής μεταναστευτικής νομοθεσίας. Η περίπτωσή του δημιούργησε ευρύτατο κίνημα συμπαράστασης με αίτημα την μη απέλασή του. Συμπαραστεκόμαστε, με τη σκέψη μας σε όλους εκείνους, που απευλάνονται σιωπηρα, για τον ίδιο ή παρόμοιους λόγους, χωρίς την «πολυτέλεια» της συμπαράστασης….

    Μου αρέσει!

  76. Παράθεμα: Griechenland weist Journalist nach 20 Jahren aus! | Griechenland News

  77. Καλησπέρα Νίκο θα ήθελα να σου εκφράσω την λύπη μου για όλα αυτά που σου συμβαίνουν!!!!Είμαι 24 χρονών και εχω υπάρξει μαθητρια απο την πρωτη δημοτικου μεχρι να τελειωσω και το πανεπιστημιο!!!!Οι γονεις μου ειναι νομιμοι μεταναστες απο την αλβανια!Με το που εγινα ανεξαρτητη απο τους γονεις μου καταλαβα τη γραφειοκρατια υπαρχει στην ελλαδα!!!!!οταν πηγα πρωτη φορα στο δημο για να ρωτησω για τα δικαιολογητικα που χρειαζομουν για εξαρτημενη εργασια εφαγα σφαλιαρα(μεταφορικα)!Θα επρεπε να πληρωσω ενα παραβολο 300 ευρω αλλα μακαρι να ηταν μονο αυτο γιατι υπηρχε και συνεχεια!!αφου κατεθεσα τα δικαιολογητικα μου τα ξαναεπεστρεψαν και μου ζητησαν μια καινουρια συμβαση εργασια για να απασχολουμαι 40 ωρες την εβδομαδα και οχι 24 και πραγματικα εκει εφαγα μπουνια και οχι σφαλιαρα!!!Εκει ενιωσα την ιδια απογοητευση μαζι σου!!!Τι θα γινοταν αν δεν ειχα δουλεια???Θα με ειχαν απελάσει ετσι απλα??θα επρεπε να επιστρεψω σε μια χωρα που δεν γνωριζα τιποτα?Τοσα χρονια εμαθα την ελληνικη ιστορια και παν απ ολα την ελληνικη κουλτουρα!!!Περασα πολλα για να μην μου ερθει απορριψη!!!Εβαλα εναν γνωστο μου να μου κανει μια συμβαση για αλλες 16 ωρες για να συμπληρωθουν οι 40 ωρες!!πληρωσα γυρω στα 300 ευρω για ενα μιση μηνα μεχρι να μου εβγαινε η αδεια παραμονης!!!και ομως δεν τελειωσα εκει μου ξαναεπιστρεψαν τα χαρτια και μου ειπαν οτι δεν επαρκουν τα ενσημα!!!!εκει τρελαθηκα!!!!πηγα στο δημο και τους εξηγησα οτι καποιο λαθος θα εγινε και οτι εχω τα 300 ενσημα για 2 χρονια που ζητουσαν!και μου ειπαν απ το δημο οτι ειχα δικιο!ετσι πηρα τηλεφωνο στην περιφερεια να ρωτησω για ποιο λογο επεστρεψαν τα χαρτια και μου ειπαν οτι χρειαζονται 400 ενσημα και οτι μου ελειπαν 45 και επρεπε να τα αγορασω απο το ικα,δηλαδη αλλα 500 ευρω!Εξοργιστηκα με τον δημο που απο την αρχη τουσ ζητησα να με ενημερωσουν πληρως γιατι πρωτη φορα εκανα μονη μου τα χαρτια!!!επι 2 χρονια που δουλευα ηξερα οτι επρεπε να εχω μαζεψει 300 και οχι 400!!!!ουτε αυτοι στο δημο δεν το ηξεραν!!!δεν υπαρχει μια σωστη εκπαιδευση σε αυτους που εργαζονται στο δημο ωστε να μην δημιουργουνται προβληματα!!!τελικα με πολυ κοπο καταφερα να ανανεωσω με ενα τεραστιο κοστος των 1.100Ευρω!!!Και σε ενα μηνα ερχεται η ωρα που θα πρεπει να ξανα ανανεωσω αυτη την φορα ως ανεργη του οαεδ και μου ειπαν οτι πρεπει σε 6 μηνες να βρω δουλεια και οτι δεν μπορω να κατσω ενα χρονο ταμειο ανεργιας οπως ολοι οι ελληνες γιατι αλλιως θα μου ερθει απορριψη!!!!εχω καταθεσει τα χαρτια για την ελληνικη ιθαγενεια αλλα θα πρεπει να εχω την αδεια διαμονης ελπιζω να μου βγει αυτη την φορα χωρις προβληματα!!!!!ειλικρινα εχω απελπιστει και απογοητευτει με την ελληνικη γραφειοκρατια!!!Πραγματικα κουραγιο και ελπιζω τελικα να βρεις το δικιο σου γιατι θα επρεπε να μπορουν να ξεχωρισουν τους μεταναστες απο αυτους που προσφερουν στην ελλαδα απο αυτους που δεν προσφερουν τιποτα!!!!

    Μου αρέσει!

  78. ankostis

    @Anna Savvopoulou: Βιωσες και εσυ τετοια εμπειρία?

    Αλήθεια γεννησες την 2η κόρη σου στο εξωτερικό, και όταν αυτή εγινε 20 χρονών σε απελάσαν από εκείνη τη χώρα?
    Με τη δικαιολογία πως δεν είχες αρκετά ένσημα πριν 4 χρόνια που είσουν άρρωστη?

    Μηπως προβάλλεις την πικρία σου για την δική σου απέλαση στον Αγκο,
    και για αυτό τον συμβουλεύεις να δεχτεί τη μοίρα του?

    Μου αρέσει!

  79. Dimitris L.

    Eimai Ellinas pou zo sto eksoteriko (gia ayto kai ta GREEKLISH ta opoia ZITO na mou sinxoresete). Niotho pragmatika anatrixila kai ayto gia tous nomous kai to pos tous efarmozei ayto to kratos. Gnorizo distixos arketous «ksenous» pou irthan stin ellada gia douleia k eite tous kratousan ta diavatiria othontas tous na douleyoun se douleies pou den theloun , eite plironontas tous penixra… To oti to IDIO to kratos omos tha apofasisei na dioksei aytous pou einai nomima kai prosferoun k agapane tin Ellada polles fores perisotero apo tous idious tous «ELLINES»… ayto den to perimena.
    Diavazontas ayto to arhtro.. nai den exo kai polla na prosfero. Den eimai nomikos k den ksero pos tha mporousa na voithiso. Mporo na po omos me sigouria oti eimai Xaroumenos pou afisa tin ELLADA. Oxi os patrida.. os patrida den tin afisa pote einai akoma stin kardia moy.. alla tin afisa piso os pros ton tropo pou merikoi tin diaxirizontai kai tin eftasan ekei pou tin eftasan…

    Μου αρέσει!

  80. Γιώργος

    Αγαπητέ μου ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗ,
    Αισθάνομαι ντροπή και αηδία για την Ελλάδα. Υποκλείνομαι στην προσωπικότητα σου, είσαι πιο Ελληνας από πολλούς σ αυτή την χώρα που διώχνει τα παιδιά της. Εύχομαι σ εσένα και την οικογένεια σου καλή τύχη. Φιλικά Γιώργος.
    Υ.Γ. Είδα το link σου στο dailymile.com, ποστάρω και εγώ εκεί με το όνομα George S.

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι κλειστά.