Δέχομαι απειλές για τη ζωή μου

Κατά καιρούς έχω πάρει διάφορα e-mail και σχόλια στο blog μου, τα οποία απειλούν ευθέως ή κεκαλυμμένα τη ζωή μου. Σε διάφορες ακροδεξιές ιστοσελίδες και forum, υπάρχουν αμέτρητα σχόλια απειλητικού περιεχομένου. Τελευταία, μετά και τις εκλογές της Κυριακής, σε κάποια από αυτά, κυκλοφορούν πλέον και φωτογραφίες μου, όπου προαναγγέλλεται ανοιχτά σωματική βία εναντίων μου. Μερικά σχόλια συνοδεύονται ακόμα και με φωτογραφίες που απεικονίζουν κρεμάλες, αφήνοντας σαφή υπονοούμενα και απειλές για τη ζωή μου. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν τους φοβάμαι. Έχει συμβεί και στο παρελθόν κάτι τέτοιο. Οι θρασύδειλοι, που κρύβονται πίσω από PC και ψευδώνυμα, πήραν θάρρος με την άνοδο των νεοναζί και την είσοδό τους στη Βουλή και πιστεύουν ότι είναι η ευκαιρία τους.  Είναι απλώς γελασμένοι. Η δημοκρατία δεν νικιέται από τέτοια υποκείμενα, δεν γονατίζει από νοσταλγούς του Χίτλερ.

Αποφάσισα λοιπόν να δημοσιεύσω το παρακάτω απειλητικό μήνυμα, το οποίο εστάλη πριν τις εκλογές, διότι κρίνω ότι είναι και σοβαρό αλλά και για να μάθει ο κόσμος ποιους έστειλε να τους εκπροσωπήσει στη Βουλή. Σημειώνω επίσης  ότι έχω στη διάθεσή μου επαρκή στοιχεία του αποστολέα, για την αστυνομία και τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.  Το μήνυμα λέει:

 κωλοαλβανέ, οι μέρες σου στην Ελλάδα είναι μετρημένες. Από το ύφος της παπαρολογίας σου είναι εμφανές ότι το έχεις αντιληφθεί και εσύ. Η εποχή των σφαγών και της ανομίας θα λάβει τέλος. Όλοι εσείς οι κωλοαλβανοί θα πάρετε αυτό που σας αξίζει. Παράσιτα.

5 σκέψεις σχετικά με το “Δέχομαι απειλές για τη ζωή μου

  1. Αμύντας

    για να νικήσει η Δημοκρατία στην Ελλάδα θα πρέπει να υπάρχουν και Δημοκράτες…

    την ίδια στιγμή στις προχθεσινές εκλογές η πλειοψηφία των ψηφισάντων επέλεξαν συνειδητά , ολοκληρωτικά μη δημοκρατικά , αριστεροδεξιά κόμματα…!!!

    η Χρυσή Αυγή είναι η κορυφή του παγόβουνου..

    η οποία χρησιμοποιείται ως Άλλοθι για τους υπόλοιπους εθνικιστές και ρατσιστές…

    Μου αρέσει!

  2. Παράθεμα: Le parti néo-nazi grec menace une journaliste de mort | Against antisemitism – Ενάντια στον αντισημιτισμό

  3. βασίλης

    Το σημαντικότερο απ’ όλα είναι νομίζω η δημοσιοποίηση των απειλών παντού. Και σε ξένα ΜΜΕ.
    Δε θα περάσει ο ναζισμός.

    Μου αρέσει!

  4. Παράθεμα: Ένα βήμα πιο κοντά στο χάος « ΑνεμοΔέκτης

  5. Αυτό που τους τροφοδοτεί και τους δυναμώνει είναι ο φόβος. Μέσω αυτού επικυρώνουν τα αίτια ύπαρξής τους και ενισχύουν το προφίλ της γνήσιας αντι-συστημικής δύναμης, μην τους κάνετε το χατήρι. Η υποκρισία της ελληνικής κοινωνίας η οποία σοκαρίστηκε από το εκλογικό αποτέλεσμα με ενοχλεί πολύ περισσότερο. Τι μας εκπλήσσει τελικά ; Σε αυτή την κοινωνία ζούμε. Χρόνια άκουγα ακροδεξιές απόψεις από ψηφοφόρους της Ν.Δ. και του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Τώρα τουλάχιστον δεν έχουν καν το «δημοκρατικό» τους άλλοθι. Εδώ και χρόνια, οι απόψεις τους προπαγανδιζόντουσαν έμμεσα στα κανάλια, ο πανικός που έσπερναν τα αστυνομικά ρεπορτάζ και οι ειδήσεις για επιστροφή της φυματίωσης λόγω των μεταναστών έχουν και συνέπειες, δεν μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε πιστεύοντας ότι κανείς δεν δίνει σημασία. Δεν αντιμετωπίζονται με απαγορεύσεις, με έκθεση στη δημοσιότητα και δίνοντάς τους βήμα ώστε να παρουσιάσουν τις θέσεις τους πρέπει να αντιμετωπισθούν, αλλιώς όχι μόνο δεν έχουμε καμία τύχη, αλλά τους δυναμώνουμε ακόμα περισσότερο…

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι κλειστά.