H Twitter πουλά κρυφά όλα τα tweets σε διαφημιστική εταιρεία!

Οι περισσότεροι χρήστες του Twitter πιστεύουν ότι σε αντίθεση με το Facebook είναι προστατευμένοι σχετικά με θέματα ιδιωτικότητας, καθώς τα tweets τους είναι ορατά μόνο σε όσους επιλέγουν.

Κάτι τέτοιο έρχεται να διαψεύσει η πρόσφατη αποκάλυψη ότι η Twitter κρατά στην πραγματικότητα αρχείο όλων των tweets από τον Ιανουάριο του 2010 και μετά και στη συνέχεια τα πουλά στη βρετανική εταιρεία Datasift με σκοπό την παροχή στοχευμένων διαφημίσεων εν αγνοία των χρηστών.

Αυτό που κάνει η Datasift είναι να αναλύει καθημερινά όλα τα tweets και στη συνέχεια να πουλά χρήσιμες πληροφορίες στις εταιρείες-πελάτες της (αν για παράδειγμα κάποιος χρήστης αναφέρει το όνομα της εταιρείας ή κάποιου προϊόντος της). Η παροχή των πληροφοριών κοστίζει μέχρι και £10.000 μηνιαίως, ενώ περισσότερες από 1000 εταιρείες περιμένουν αυτή τη στιγμή στη λίστα αναμονής.

Ο Nick Pickles, επικεφαλής της ομάδας διαφύλαξης της ιδιωτικότητας, Big Brother Watch, σχολιάζει:

“Οι χρήστες μπορεί να πιστεύουν ότι τα tweets είναι προσωπική τους ιδιοκτησία αλλά όπως φαίνεται κάτι τέτοιο απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Είναι ξεκάθαρο ότι όταν μια υπηρεσία παρέχεται δωρεάν, δεν είμαστε οι πελάτες αλλά τα προϊόντα.”

Πηγή: Techgear

Advertisements

Μια σκέψη σχετικά μέ το “H Twitter πουλά κρυφά όλα τα tweets σε διαφημιστική εταιρεία!

  1. κομίζεις γλαύκα εν Αθήναις μου φαίνεται

    Μιλάμε για τα ΔΗΜΟΣΙΑ (public) tweets, όχι τα προστατευμένα (private). Και άλλες εταιρείες τα συλλέγουν και αναλύουν. Η DataSift είναι μεταεξέλιξη του TweetMeme που ήταν Twitter Seach Engine από τα πρώτα βήματα του Twitter.

    Εχει συμφωνία με την Twitter για απευθείας πρόσβαση στα δεδομένα (στο λεγόμενο firehose) σε πραγματικό χρόνο αλλά το κύριο ατού της είναι τα ιστορικά δεδομένα και η γλώσσα ερωτημάτων πάνω σε αυτά που έχει φτιάξει. Μιλάμε για 500TB (terabytes) δεδομένα αν θυμάμαι καλά (μισό petabyte), τεράστια ποσότητα για ανάλυση.

    Οι πελάτες της χρησιμοποιούν εργαλεία που παρέχει για να δουν γιατί π.χ. μια εκστρατεία προώθησης απέτυχε, ή αν κάποιο social trend στα δίκτυα αυτά συσχετίζεται με άνοδο ή πτώση των πωλήσεων τους και πως κλπ.

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι κλειστά.