«Ένεση» ήθους στη γονατισμένη δημοσιογραφία!

Με τον Τάκη Σπηλιώπουλο γνωριζόμαστε ακροθιγώς. Έχουμε μιλήσει μια-δυο φορές, όταν στις αρχές της δημοσιογραφικής μου διαδρομής στην Ελλάδα, πήγα και στο γραφείο του για επαγγελματικούς λόγους. Με την τελευταία του πράξη, επιβεβαιώνει την διαμορφωμένη γνώμη μου για εκείνον. Πρόκειται για λαμπρό δημοσιογράφο που κοσμεί τον πολύπαθο χώρο  μας. Χίλια μπράβο!

Ο Τάκης Σπηλιώπουλος δεν αποδέχτηκε την ανανέωση της σύμβασής του και έτσι αφήνει την ενημερωτική εκπομπή «Σαββατοκύριακο στη ΝΕΤ».

Σε επιστολή του τονίζει: «Αδυνατώ για ηθικούς λόγους και για λόγους δικαιοσύνης να αποδεχτών την ανανέωση της σύμβασής μου.

Σεβόμενος απολύτως τον κανόνα που ορθώς όρισε η ΕΡΤ περί μονοθεσίας και με δεδομένο πως έχω απασχόληση, θεωρώ δίκαιο η θέση μου να παραχωρηθεί σε άλλο συνάδελφο, ο οποίος είναι άνεργος».

metro

