Στο Eurovison ο ύμνος της Χούντας

Θα διαβάσατε όλοι το ρεπορτάζ για την αθώωση του Αρχηγού της Σχολής Ευελπίδων ο οποίος, με ψήφους 3 έναντι 2 κέρδισε την απηλλάγη του το απόγευμα της Παρασκευής από το Πειθαρχικό της Σχολής Ευελπίδων.
Ο ίδιος είχε ηγηθεί ομάδας σπουδαστών που είχε τραγουδήσει τον ύμνο της 21ης Απριλίου κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Στα πλαίσια, όμως, του παραπολιτικού και καλλιτεχνικού ρεπορτάζ μας, σας παραθέτουμε και κάποιες άλλες  πληροφορίες για το σκεπτικό της απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής .

Μεταξύ άλλων, τα μέλη της Επιτροπής που ψήφισαν υπέρ της απαλλαγής του , έμειναν έκθαμβοι από τις φωνητικές και καλλιτεχνικές ικανότητες του Αρχηγού της Σχολής. Για να τους εντυπωσιάσει, μάλιστα ο Αρχηγός τραγούδησε ξανά, δίχως αυτή τη φορά να έχεις και την χορωδία του μαζί, τον ύμνο της 21ης Απριλίου. Πληροφορίες που λένε πως τα 3 από τα μέλη της Πειθαρχικής Επιτροπής σηκώθηκαν όρθιοι και κάθισαν σε στάση προσοχής την ώρα του τραγουδιού, ελέγχονται ως ανακριβείς.

Αφού ο Αρχηγός τέλειωσε το τραγούδι, στο τραπέζι έπεσαν διάφορες ιδέες και πρότασης. Κατ’αυτόν τον τρόπο, και με δεδομένο τον ενθουσιασμό που επικρατούσε εκείνη την ώρα στην πλειοψηφία των μελών, οι  προτάσεις που εξετάστηκαν ήταν δυο: είτε να σταλεί ο Αρχηγός στο Eurovision με τον ύμνο της Χούντας, με απευθείας μάλιστα ανάθεση της θέσης αυτής, απαλλάσσοντας με αυτό τον τρόπο την ΕΡΤ και κατ’επέκταση τον κρατικό προϋπολογισμό από περιττά έξοδα σε καιρό κρίσης, είτε να πάρει μια τιμητική θέση για τον τελικό του διαγωνισμού «Ελλάδα έχεις ταλέντο» με τους Ευγενία Μανωλίδου, Βαγγέλης Περρή και Ηλίας Ψινάκη.  Η πρώτη πρόταση, όπως είναι λογικό, θα κατενθουσίαζε ένα κομμάτι της ελληνικής κυβέρνησης, και ειδικά εκείνο που αποτελείται από βουλευτές του ΛάΟΣ, μετά το κτύπημα που δέχτηκαν με το να γίνεται ειδική μνεία στη Βουλή για τις καλλιτεχνικές αρετές του αδικοχαμένου Θ. Αγγελόπουλου, όταν την ίδια ώρα το κόμμα του Γ. Καρατζαφέρη και ο κύριος Πολατίδης, δεν συμφωνούσαν καθόλου με αυτόν και την Αριστερή του ιδεολογία.  Έτσι, η αποστολή στη Eurovision του ύμνου της Χούντας, θα κάλμαρε για τα καλά το ΛάΟΣ, που μετά από αυτό θα ψήφιζε χωρίς δισταγμό την νέα δανειακή μας σύμβαση με την Τρόικα . Και παραλίγο να επικρατήσει αυτή η πρόταση, για αυτό και ο τίτλος του κειμένου είναι αυτός που είναι, αν σχεδόν τη τελευταία στιγμή δεν έπεφτε στο τραπέζι η πρόταση για το «Ελλάδα έχεις ταλέντο».

Η ιδέα και μόνο πως τα καταπληκτικά  πατριωτικά φωνητικά προσόντα  του Αρχηγού, θα χαραμιστούν με το να τα απολαύσουν και ξένοι πολίτες, εκτός της ελληνικής επικράτειας, οι οποίοι θα είχαν έστω και για λίγο την ευκαιρία να νιώσουν υπερήφανοι και κανονικοί πατριώτες, έκανε τα μέλη του Πειθαρχικού Συμβουλίου να κάνουν πίσω τη τελευταία μόλις στιγμή και να στραφούν προς την ελληνική αγορά.  Μετά από αυτό, η απόφαση που πάρθηκε για την απαλλαγή του και των κατωτέρων του από κάθε κατηγορία, σε ο,τι αφορά τα γεγονότα τις 21ης Απριλίου έπρεπε να θεωρηθεί  εκ των ων ουκ άνευ -και η ένταξή του στο δυναμικό της εκπομπής «Ελλάδα έχεις ταλέντο»-  γέμισε υπερηφάνεια όλους τους νοσταλγούς της  Χούντας και έδωσε μια σοβαρή ώθηση στην εγχώρια καλλιτεχνική βιομηχανία.

Ο αρχηγός της Σχολής Ευελπίδων, ο πατέρας του οποίου είχε επίσης προχωρήσει σε ανάλογες ενέργειες στις αρχές της δεκαετίας του 1980, είχε παραπεμφθεί στο Πειθαρχικό με το ερώτημα της αποπομπής του. Αντί, όμως, ενός τέτοιου καταδικαστέου ενδεχόμενου, από σήμερα βρίσκεται στην αρχή μιας άλλης σπουδαίας καριέρας, την οποία και την  οφείλει στην αγάπη του για το τραγούδι και ειδικά για εκείνα που αναφέρονται σε μια συγκεκριμένη εποχή.

Σύμφωνα με ενημερωμένες πηγές, τον εύελπι υπερασπίστηκαν δύο καθηγητές της Σχολής, τέσσερις απόστρατοι αξιωματικοί και ένας ιερέας. Και μόνο από αυτό, αβίαστα βγαίνει το συμπέρασμα πως ο αρχηγός είναι ένα ξεχωριστό πατριωτικό  ταλέντο στο τραγούδι που δεν πρέπει επ’ ουδενί να χαθεί από το εθνικό μας πάλκο και στο μέλλον και από το Eurovision.

Advertisements