Αρχιεπίσκοπος: «Καλύτερα με το φανάρι παρά ρεύμα από το ψευδοκράτος»

Να ο σωστός ο πάτερ. Ο φωτισμένος από τον θεό, ποιμενάρχης. Χωρίς το air conditioned του είναι ο άνθρωπος, τι άλλη θυσία να κάνει για να τον καταλάβετε; Και σωστά τα λέει, στο κάτω-κάτω της γραφής (όχι της Αγίας, φυσικά), καλύτερα με τα καντήλια παρά «με ρεύμα από τα κατεχόμενα». Το ρεύμα των μουσουλμάνων, ουκ έστι ρεύμα, εξάλλου, όπως όλοι ξέρουμε…

Καυστικός ήταν ο Αρχιεπίσκοπος σχετικά με την αγορά ρεύματος από τα Κατεχόμενα. «Καλύτερα με τη λάμπα και το φανάρι παρά να έχουμε ρεύμα από το ψευδοκράτος», είπε χαρακτηριστικά ο Μακαριότατος και πρόσθεσε πως «αν τους προλάβαινα θα έλεγα να μην στείλουν καθόλου ρεύμα στην Αρχιεπισκοπή».Συνέχισε λέγοντας «ας μην βάλουμε air condition. Εγώ στο γραφείο δεν το έχω ανάψει από τη μέρα που έγινε το ατύχημα»

kathimerini.com.cy

3 σκέψεις σχετικά με το “Αρχιεπίσκοπος: «Καλύτερα με το φανάρι παρά ρεύμα από το ψευδοκράτος»

  1. agnostos

    αυτά κε Ago να τα πείτε και στους Κύπριους, οι οποίοι έχουν χάσει συγγενείς και πατρίδα εξ αιτίας αυτής της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί εκεί. να πάτε να το παίξετε political correct στις οικογένειες που έχουν νεκρούς και αγνοουμένους.

    Μου αρέσει!

  2. N. Ago

    Τι εννοείτε «έχουν χάσει συγγενείς και πατρίδα εξ αιτίας αυτής της κατάστασης»; Εξ αιτίας του ρεύματος από τα κατεχόμενα;
    Μήπως τα μπερδεύετε λιγάκι τα πράγματα;
    Γράφω εγώ πουθενά κάτι για τους νεκρούς και τους αγνοουμένους;
    Δεν θα ήταν καλύτερα να διαβάζετε με ψύχραιμο μάτι το κείμενο και μετά να καταθέσετε την πατριωτική σας εκδοχή του θέματος;

    Μου αρέσει!

  3. Δεν καταλαβαίνω γιατί εγκαλείται για μισαλλοδοξία ο αρχιεπίσκοπος.Καλά τα είπε.Δηλαδή δεν φτάνει που από το 1974 η μισή σχεδόν Κύπρος είναι κατεχόμενη,πρέπει και να ενισχύει η ίδια η ελεύθερη Κύπρος το τουρκικό (γιατί αυτό έχει σημασία,όχι το θρήσκευμα των Τ/Κ) ψευδοκράτος;

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι κλειστά.