Συνεργάτης του μακαριστού Χριστοδούλου απαντά στον Ανταποκριτή

Έλαβα ως σχόλιο το παρακάτω e-mail αλλά επειδή αφορά ένα θέμα που έχει πάρει πολύ μεγάλη δημοσιότητα και έχει ανοίξει αρκετές συζητήσεις, αποφάσισα να το δημοσιεύσω αυτούσια. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Xristodoulos.jpg

«Να μου επιτρέψετε επειδή γνωρίζω πολύ καλά το θέμα επειδή ήμουν μαζί του από το 2000 εως το τέλος του, αυτά που έχουν γραφτεί ισχύουν αλλα και ακόμη περισσότρερα. Είναι όλα δώρα που του έκαναν και πολλά απο αυτα που δεν καταγράφηκαν τα είχε δωρίσει Προσωπικά δεν είχε ουτε ένα ευρώ!!…

Είναι σκανδαλώδες, αφου τώρα δεν ειναι εν ζωή, πρέπει λοιπόν να δωρισθούν και να εκποιηθούν έτσι ώστε τα χρήματα να βοηθήσουν αρκετούς συνανθρώπους μας. Πιστέψτε με αυτό θα έκανε και εκείνος αν ηταν εν ζωή και βέβαια θα ηταν μπροστάρης στις συγκεντρωσεις στην
πλατεία Συντάγματος…

Θα μπορούσα να σας αναφέρω δεκάδες περιστατικά που έζησα δίπλα του, βοηθώντας αρκετους συνανθρώπους μας…

Σας Ευχαριστω και ας μην ξεχνάμε υπάρχουν και καλοί ποιμένες στην Εκκλησία μας ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα!!!»

Ανδρέας Γκλαβάς

7 σκέψεις σχετικά με το “Συνεργάτης του μακαριστού Χριστοδούλου απαντά στον Ανταποκριτή

  1. Επίκουρος

    Προφανώς και θα ήταν μπροστάρης στις συγκεντρώσεις. Σιγά μην έχανε τέτοια ευκαιρία η σταρ.

    Μου αρέσει!

  2. ΚΑΒΟΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ

    ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΝΟΙΚΙΑΣΤΕΊ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΥΣΕΊΟ ΜΠΕΝΆΚΗ ΠΛΗΡΩΝΌΝΤΟΥΣΑΝ ΤΌΣΑ ΧΡΉΜΑΤΑ ΟΣΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΎΣΑΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ 3 ΦΤΩΧΕΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ. ΤΑ ΔΕ 3,5 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΜΙΣΘΏΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΠΛΗΡΏΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΈΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΛΕΙΣΜΈΝΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΟ ΣΤΟ ΨΥΧΙΚΟ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΉΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ 3,5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Η ΑΠΟΡΙΑ ΑΝ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΤΑΣΣΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ Ή ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ. ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΕΡΩΜΕΝΗ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΣΤΟΝ ΕΥΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΕΣ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ Ή ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ? ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΔΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΜΕΤΑΞΩΤΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ? ΑΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΟΎΛΗΣΕ ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΑΖΑΡ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΖΕΛΑΤΊΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΓΚΑΡΤΑΡΟΜΠΑ ΤΟΥ?

    Μου αρέσει!

  3. Ο έχων δύο χιτώνες, να χαρίζει τον έναν. (Το άλλο με τον Τοτό, το ξέρετε;)

    Φτώχεια καταραμένη ο καημένος ο Χριστόδουλος! Και εσείς κορόιδα πιστοί, πηγαίνετε και τα ακουμπάτε στα «εμπορικά κέντρα της πίστης» (εκκλησίες για όσους δεν κατάλαβαν….).
    Καλά λένε ότι η βλακεία δεν έχει όρια……

    Μου αρέσει!

  4. Δανάη

    «Είναι σκανδαλώδες, αφου τώρα δεν ειναι εν ζωή, πρέπει λοιπόν να δωρισθούν και να εκποιηθούν έτσι ώστε τα χρήματα να βοηθήσουν αρκετούς συνανθρώπους μας. Πιστέψτε με αυτό θα έκανε και εκείνος αν ηταν εν ζωή…»
    δεν το κατάλαβα αυτο,,, τωρα που δεν ειναι εν ζωη πρεπει ολα να δωριστουν…οταν ηταν εν ζωη ο ιδιος γιατι δεν τα δωριζε? αλλα φυσικα αυτο θα εκανε και ο ιδιος αν ηταν εν ζωη… μπερδέυτηκα ..
    του τα χαρίσαν μετα θάνατον?

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι κλειστά.