Προπαγάνδα υπέρ των παράνομων μεταναστών μέσω της ΣΤ’ Δημοτικού; Το βαρέλι δεν έχει πάτο…

Το να λες πως η » ελληνική κοινωνία δέχθηκε τους εκατοντάδες χιλιάδες παράνομους μετανάστες σαν παιδιά της”, σύμφωνα με τα νέα ήθη της δημοσιογραφίας, αποτελεί …προπαγάνδα υπέρ των παράνομων μεταναστών!!! Ετσι όπως ακριβώς το διαβάζετε.

Επειδή,όμως, και ο ίδιος έχω νιώσει την πραγματική στοργή ενός Έλληνα όταν πρωτοήρθα στην Ελλάδα και το έχω καταγράψει κιόλας σε παλαιότερο ποστ μου, δεν το είχα σκεφτεί ποτέ πως  εκείνος ο ταξιτζής που με δέχτηκε ακριβώς σαν να ήμουν παιδί του, εκείνη την ώρα έκανε …προπαγάνδα(!!!) υπέρ των παράνομων μεταναστών. Άραγε, υπάρχει τέλος στο κατήφορο μερικών μέσων; Υπάρχει τέλος στη μισαλλοδοξία κια το μίσος που θέλουν να διασπείρουν, ανάμεσα σε μετανάστες και Έλληνες, μερικοί δημοσιογράφοι; Υπάρχει ΝΤΡΟΠΗ, επιτέλους;;;

 Άκου εκεί τους δέχτηκε σαν «παιδιά της»! … Αίσχος! Το σωστό και δίκαιο θα ήταν να έγραφε  ότι «τους περίμενε με οπλοπολυβόλα και μαχαίρια».  Τότε δεν θα ήταν προπαγάνδα αλλα οι καταγραφή της πραγματικότητας;

Διαβάστε πιο κάτω το απολύτως …διαφωτιστικό άρθρο που «ξεσκεπάζει» την «προπαγάνδα υπέρ των παράνομων μεταναστών».

Η ελληνική κοινωνία δέχθηκε τους εκατοντάδες χιλιάδες παράνομους μετανάστες “σαν παιδιά της”, σύμφωνα με βιβλίο της ΣΤ’ Δημοτικού, μέσα από το οποίο περνάει το μήνυμα της … πολυπολιτισμικότητας.

Σύμφωνα με το “Πρώτο Θέμα” (22/05), οι μαθητές της ΣΤ’ Δημοτικούκαλούνται να καταθέσουν την άποψή τους στο θέμα της ξενοφοβίας, γεγονός που εκ πρώτης ματιάς, δεν ακούγεται «ύποπτο».

Ωστόσο, αν και η συγκεκριμένη δραστηριότητα θα άρμοζε περισσότερο σε κάποιο ιστορικό ίσως μάθημα, περιλαμβάνεται στο τρίτο βιβλίο εργασιών των … Μαθηματικών, που λογικά, πολύ μικρή – αν όχι ανύπαρκτη – σχέση έχουν με την ανάπτυξη των σκέψεων παιδιών της ΣΤ’ Δημοτικού, για το θέμα της ξενοφοβίας.

Εκτός αυτού όμως, αφού οι μαθητές “ενημερώνονται” για το ότι η ελληνική κοινωνία δέχθηκε τους παράνομους μετανάστες “σαν παιδιά της”, καλούνται να τοποθετηθούν σχετικά με την πληθυσμιακή σύνθεση της Θεσσαλονίκης, όπως ήταν αυτή πριν από 100 χρόνια, όταν κατά το βιβλίο, οι Έλληνες ήταν η τρίτη σε πληθυσμό κοινότητα της πόλης.

Στη συνέχεια, το τεστ καλεί τους μαθητές να συζητήσουν τι μεσολάβησε και άλλαξε η σύνθεση του πληθυσμού από τότε, καθώς και να εκτιμήσουν εάν έχουν δίκιο ή άδικο, όσοι ανησυχούν για την αύξηση των μεταναστών στη χώρα μας.

Σημειώνεται, πως το συγκεκριμένο σύγγραμμα, είναι τυπικά έκδοση του Οργανισμού Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων, αν και κατά το 75%, η χρηματοδότησή του είναι… ευρωπαϊκή υπόθεση.

Υπενθυμίζεται τέλος, πως το 2007, άλλο σύγγραμμα είχε προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων.

Πρόκειται για το βιβλίο Ιστορίας, και πάλι της ΣΤ’ Δημοτικού, στο οποίο αναφερόταν ο σφαγιασμός χιλιάδων Ελλήνων από Τούρκους στην προβλήτα της Σμύρνης, το 1922, ως “συνωστισμός” και το οποίο τελικά, αποσύρθηκε ένα χρόνο αργότερα.

cosmos.gr

Advertisements